Gå til innhold

- Windows Vista er i rute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil vi som har en tidligere versjon av RC1 instalert få mulighet til å oppgradere til den nyere buliden uten å måtte reinstalere hele greia?  :hmm:

6899183[/snapback]

Klarer de det med Windows Update mon tro? RC1 er vel build 5600, vet ikke helt hvordan de teller builder, men 5728 bør jo være en del steg videre? Når det er sagt har jeg brukt RC1 en stund nå er egentlig imponert, har ikke vært inne i XP på over en uke!

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg ble imonert over RC1. Den takla ikke lydkortet på laptopen min. Finner heller ikke andre drivere til det enn HP's egne XP drivere. Noen forslag anybody? :dribble:

HP Pavilion DV 8175 - men det er vel bare å se langt etter lyd tenker jeg... Litt synd egentlig - for hvis ikke kunne jeg hatt det morsomt med å prøve vista...

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg ble imonert over RC1. Den takla ikke lydkortet på laptopen min. Finner heller ikke andre drivere til det enn HP's egne XP drivere. Noen forslag anybody?  :dribble:

HP Pavilion DV 8175 - men det er vel bare å se langt etter lyd tenker jeg... Litt synd egentlig - for hvis ikke kunne jeg hatt det morsomt med å prøve vista...

6899257[/snapback]

 

Sånt kan du få svar på her i denne tråden...

 

 

Er mer en fornøyd hvis de klarer å få det ut innen mars/april når jeg skal ha ny hardware :p

Lenke til kommentar

Noen som vet slipp datoen for sp3 til windows xp?

Den skulle gjøre store forandringer på wndows utgaven.....

 

Tror vista kan bli en fin erstatter på pcen min, men serveren min drives fint på windows xp pro :)

 

Halo 2 kommer også til windows vista :)

Da håper jeg at de slutter å vente så lenge før pc utgavene kommer og at halo 3 dukker opp like etter xbox 360 utgaven kommer :)

 

Vista kommer også på en og samme dvd plate :D

Og lisens nøkkelen avgjør hvilken versjon du får :)

http://itavisen.no/php/art.php?id=340239

Ganske genialt i mine øyne :)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvorfor det er såpass mye som 3 måneder i forskjell på utgivelsetiden mellom bedrifts- og forbrukerversjonene?

 

AtW

6899445[/snapback]

Har også lurt på det, skulle tro at MS var interessert i å få det ut før Jul for privatkunder. Men det er mulig de må ha mer dokumentasjon, flere drivere, språkversjoner klar(bedrifter bruker somregel engelsk) før de vil lansere det for oss forbrukere. Skulle tro at de ikke gjør noe mer med selve kjernen hvertfall etter at den er lansert for bedrifter, det er vel viktigere for dem at de får en endelig og stabil versjon. Utover det skal jo også Vista lanseres i ett utall versjoner for privatmarkedet, så det er mulig at de trenger noen mnd til å forberede dette.

 

Noen som vet slipp datoen for sp3 til windows xp?

Nei, men det høres bra ut at den er på vei. Regner med at IE7 er endel av denne pakken? Tviler på at jeg tar den bærbare over på Vista med det første.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Microsoft vil i denne uka slippe build 5728 - en build som skal være en av de siste versjonene før den endelige versjonen av Windows Vista. Produktet skal være klart for lansering i oktober. Bedrifter skal få sin versjon i november, og hjemmebrukere i januar.

 

 

Er dette en RC2?

Trodde jeg leste dem ikke ville komme med en RC2, men at

neste versjon skulle være en RTM build(skulle komme 25 oktober 06)

Lenke til kommentar
Kanskje det tar noe tid å brenne noen hundretalls millioner CD-er... :D

Så er det prioritert å levere til bedrifter først.

6899990[/snapback]

He he, nå "brennes" ikke slike cd`er, det trykkes :thumbup:

6900132[/snapback]

Ville bare bruke en forklaring alle kan forstå... Men det tar vel litt tid å trykke dei også?? For ikke snakke om å sende de ut .... :D

Lenke til kommentar
Kanskje det tar noe tid å brenne noen hundretalls millioner CD-er... :D

Så er det prioritert å levere til bedrifter først.

6899990[/snapback]

He he, nå "brennes" ikke slike cd`er, det trykkes :thumbup:

6900132[/snapback]

Ville bare bruke en forklaring alle kan forstå... Men det tar vel litt tid å trykke dei også?? For ikke snakke om å sende de ut .... :D

6900160[/snapback]

 

Jeg ville ikke tro det tar noe i nærheten av 3 måneder ihvertfall, tror sånne ting kan gå ganske fort om man vil(?)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...