Gå til innhold

– Vil fronte norsk eSport på HW-LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HW-LAN virker bare meir og meir imponerande for kvar artikkel dykk poster. Det virker som eit solid opplegg. Veldig bra at NRK kjem til å dekke dette. Dessverre har eg ikkje fri den veka, så eg må nok halde meg til den dekninga, og det som blir lagt ut på forumet/heimesidene.

 

Håper at også Quake turneringa blir sendt, ikkje bare BF2 og CS (går ut frå at desse blir sendt då dei er mest populære).

 

I følge Halvorsen skal man på ingen måte være nødt til å sitte foran dataskjermen hele tiden for å bli underholdt.

Når vi høyrer kor mykje det er som skjer, spørs det om ein får tid til å sitte ved dataskjermenskjermen i heile tatt.

Lenke til kommentar

Laget ny tråd med denne posten i korrekt kategori. Diskusjoner og kommenterar rundt forslaget hører vel kanskje også best hjemme i den, men her går sikkert også bra?

 

Ikke helt sikker på hvor tråden der man kunne fåreslå ting til LAN'et er, men satser på at denne posten finner veien til arangør-gruppen på et eller annet vis..

 

Siden man ikke kan reklamere med firma her, kan jeg bare si at jeg har ett godt tips til ett driftig lite firma med erfaring med å arrangere slike ting som jeg her vil foreslå, og som i tillegg holder hus i rett del av landet...

 

Så... hva er så forslaget mitt??

 

Hva med å ha en halv-dags event der man lar 18+år (ned til x år med avtale fra foreldre/foresatte, husker ikke i farten hva x er), spille "counter-strike" med paintball? Dette kan helt eller delvis finansieres av HW-lan, og behøver ikke bli så dyrt for hverken arrangør eller deltaker. Man kan i butikker rundtom i landet låne både PB skyter og masker etc for 1 dag for rundt 250,- og man kan sikkert få litt bedre pris på et event...

 

Uannset, det er jo ikke slik at bare fordi man er på LAN vil man sitte på rumpa hele dagen, og dersom man føler man har litt å bevise etter noen sviende nederlag i CS, så kan det jo være ekstra tilfredstillende å springe rundt i en "opp-blåsbar gummi-vegg" hinder-bane å male motstanderene sine der! -Som sagt finnes det flere gode arrangører av slikt med erfaring i å sette opp og kjøre slike events, og det kan jo også være ekstremt tilskuer-vennlig!

 

Tenker da selvsagt ikke så mye på "ut i skogen paintball" men den mer hektiske og kjappe varianten på relativt lite avgrenset område med en del objekter som fungerer som dekning og hinder. Jeg kan love å si at Capture the Flag alldrig har vært mer adrenalin-pumpende enn når man løper halvt sammen-krøpet med ett stort flagg og prøver å komme "hjem" mens malingen flyver rundt ørene!

 

Dette gir umiddelbart også muligheten for et par "mindre" premier til lag, av typen: so what you lost the tournament, here is your chance to paint your enemies.. ser for meg at det "dårligste laget" kan få spille PB mot det vinnende laget, eller neste lag, dersom de avslår utfordringen.. noe man må få lov til å gjøre, det er ikke alle som vil/tør/har lov til å spille paintball...

 

 

Just my 2 cents.... Og om jeg hadde bodd i norge fremdeles, så hadde PB for meg vært den avgjørende lille detaljen som hadde fått meg til å stille!!

 

:w00t:

Endret av Dargar
Lenke til kommentar

Ser utrolig bra ut dette her, svært bra ut ja, har veldig lyst men har ikke penger nok til å reise så langt. Får bare håpe det blir en suksess så dere kan gjøre dette flere ganger.

 

PS: Ett litt vikti tips (tror jeg:p). Om dere skal ha paintball konkuranse, noen som hadde vert dødsrått, ha en sann, 3000kr til 5000kr i premie til vinnerene, da vil nok mange flere melde seg på.

Lenke til kommentar

uansett hvor stort dette blir.. så blir det ikke villere enn TG06.. men jeg tror jeg skal te meg en tur til HW-lan også.. hvis jeg får med meg noen folk.. (ikke så morro å reise dit uten noen jeg kjenner)

 

EDIT: eller.. når man ser hvor mye som kommer til å skje der.. så kan det godt hende at HW-lan blir større enn TG til slutt.. ^^

Endret av Estra
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...