Gå til innhold

Omtale av MotoGP 2006 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greier nesten ikke å skille mellom data eller ekte på enkelte av bildene der.

6520332[/snapback]

 

:ohmy::ohmy::ohmy:

 

Avean skryter av et X360 spill! Du har fått med deg at det ikke er PS3, ikke sant?

 

Beklager det der, kunne bare ikke dy meg.

 

Spillet ser fett ut, skulle ønske jeg hadde X360 nå! :cry:

Lenke til kommentar
Greier nesten ikke å skille mellom data eller ekte på enkelte av bildene der.

6520332[/snapback]

 

:ohmy::ohmy::ohmy:

 

Avean skryter av et X360 spill! Du har fått med deg at det ikke er PS3, ikke sant?

 

Beklager det der, kunne bare ikke dy meg.

 

Spillet ser fett ut, skulle ønske jeg hadde X360 nå! :cry:

6520427[/snapback]

 

OMGLOLPWNPWNz000Rz!!!

 

Beklager meget, men fristelsen rev i min hjerne...

 

Og jeg har dødsens lyst på det spillet! Ser så vanvittig ordentlig ut, kan noen si om styringen og kontrollene sitter godt og fast når man spiller, i så fall er dette det neste spillet jeg putter i min handlekurv.

 

SasaB, har du 360 nå?

Lenke til kommentar
Bra spill, snart eier jeg en 360 pga dette PGR3, Just Cause og oblivion. *pe vei ut døra*

6519640[/snapback]

 

Ikke kjøp PGR3 med en gang. Prøv demoen først. Det er et ganske kjedelig spill...

6536630[/snapback]

 

PGR3 syns ihvertfall eg er ganske så morro, ihvertfall ove Live. Eg var litt "heldig" da eg ikkje hadde muligheten til å spille online i mange måneder,så da varte faktisk Sp delen ganske så lenge. Då eg omsider kom heim til online forbindelse,skaut det jaggu meg liv i PGR3 via Live delen.

Lenke til kommentar

Nå når jeg har bestilt meg en 360 så er det på tide

å sjekke ut omtaler av diverse 360 spill.. Dette spillet ser veldig interessant ut men...

Jeg har spilt motorsykkel spill før...Men føler liksom at styringen ikke har vært helt som den skal i motorsykkel spill..

 

Så jeg må spørre deg som har omtalt og testet dette spillet..Eller eventuelt

spørre 360 eiere med dette spillet i hyllen..

 

Kom igjen.få høre.hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Test demoen du. Og eg kan si det som så, at styringen er noe du MÅ få fatt på før du kan like dette spillet. Så raskt du innser at det ikkje er ein bil du kjører, og at du må greie deg med 2 hjul, da er du godt på vei :!:

 

Har spillt demoen mye,og har sånn ca dreisen på styringen,og det går unna!

 

EDIT: Ja da tok eg sannelig å bestilte MotoGP og Tomb Raider fra play-asia.com for den nette summ av 540,- :)

 

Gleder meg!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Nå når jeg har bestilt meg en 360 så er det på tide

å sjekke ut omtaler av diverse 360 spill.. Dette spillet ser veldig interessant ut men...

Jeg har spilt motorsykkel spill før...Men føler liksom at styringen ikke har vært helt som den skal i motorsykkel spill..

 

Så jeg må spørre deg som har omtalt og testet dette spillet..Eller eventuelt

spørre 360 eiere med dette spillet i hyllen..

 

Kom igjen.få høre.hehe

6545473[/snapback]

 

Når det gjelder styringen har jeg hatt samme tankene som deg i tidligere spill. Jeg kan for å utdype si at jeg personlig føler det mye bedre her. Der det i tidligere spill har virket som du fysisk svinget motorsykkelen, "føler" du nå at forsering av svingene skjer som de skal ved hjelp av å balansere førerens vekt på sykkelen. Det er en motorsykkels mekanikk du kjører - ikke en bil kamuflert i en motorsykkel på skjermen :)

Lenke til kommentar
Test demoen du. Og eg kan si det som så, at styringen er noe du MÅ få fatt på før du kan like dette spillet. Så raskt du innser at det ikkje er ein bil du kjører, og at du må greie deg med 2 hjul, da er du godt på vei :!:

 

Har spillt demoen mye,og har sånn ca dreisen på styringen,og det går unna!

 

EDIT: Ja da tok eg sannelig å bestilte MotoGP og Tomb Raider fra play-asia.com for den nette summ av 540,- :)

 

Gleder meg!

6546859[/snapback]

 

Er dette inkludert frakt og "snike-seg-forbi-tollen" pakke? :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...