Gå til innhold

Windows Live Messenger klar for beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går overføring av filer mellom to personer raskt? (I tidligere versjoner gitt dette ekstremt tregt, så blant annet derfor benytter jeg Trillian)

6070087[/snapback]

Ja. Iallfall de to gangene jeg har forsøkt. Fikk like god hastighet som ved bruk av FTPserver faktisk. Så det virker som om dem har ungått å i like stor grad sende filene via kontoret til Bill.

 

Det gjelder imidlertid ikke bruk av shared folders, men den funksjonen er jo også tiltenkt å virke på en annen måte. Fikk faktisk opp filene jeg har delt med andre fra en annen maskin når jeg logget meg på her. Det var jo veldig praktisk. Noen som vet maksimal filstørrelse som kan deles slik?

Endret av krislarsen
Lenke til kommentar
Jeg oppgraderte til denne i dag. Designet har jo forandret seg litt. Men skulle som mange andre ønske at det kunne bli litt mer minimalistisk(reklamen i hjørnet, raden med forskjellige tjenester på venstre side osv..).

6070317[/snapback]

Utviklerne hos Microsoft sitter nok med skjermer med høgere oppløsning enn de fleste brukere... Designet ser nemlig svært pent og minimalistisk ut på en 15" 1900x1200. Men derimot med 1280x1024 på 17"en min, blir det bare klumpete og stygt. Bare menydelene tar jo halve skjermen virker det som.

Lenke til kommentar
Jeg oppgraderte til denne i dag. Designet har jo forandret seg litt. Men skulle som mange andre ønske at det kunne bli litt mer minimalistisk(reklamen i hjørnet, raden med forskjellige tjenester på venstre side osv..).

6070317[/snapback]

Utviklerne hos Microsoft sitter nok med skjermer med høgere oppløsning enn de fleste brukere... Designet ser nemlig svært pent og minimalistisk ut på en 15" 1900x1200. Men derimot med 1280x1024 på 17"en min, blir det bare klumpete og stygt. Bare menydelene tar jo halve skjermen virker det som.

6070355[/snapback]

 

Jeg er ikke enig, designet er for klumpete og har for mange uønødvendige elementer uansett, og man må jo ta hensyn til hva slags oppløsning den mer eller mindre gjengse mann har...

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig, designet er for klumpete og har for mange uønødvendige elementer uansett, og man må jo ta hensyn til hva slags oppløsning den mer eller mindre gjengse mann har...

 

AtW

6070392[/snapback]

De burde ta hensyn til det ja, men det ser ikke ut til at dem gjør det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...