Gå til innhold

Sony Ericsson K600i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har eid denne telefonen i to dager nå.

Tastene er litt vanskelige, det skal jeg medgi.

Men det er bare å følge med på hva man skriver, så går det bra.

Lange negler er ikke å anbefale, så jeg håper at de som testet har god personlig hygiene.

 

Det som videre kan påpekes, er høyttaleren, og volumet på denne. Lyden er forøvrig ganske klar og fin, dersom man holder den helt inntil øret.

Under videosamtale må headset brukes fordi lyden er for lav.

Og jeg har stilt volumet på fullt.

Jeg har skrudd ringevolumet på fullt, men hører heller ikke når det ringer.

 

Jeg har også en p910, og der kan det ringe! Jeg brukte samme ringelyd på begge telefonene, ogman hørte den godt på p910, mens det var ganske stille på k600i.

 

Jeg konkluderer med at høyttaleren er skrot.

 

Telefonen er ellers meget god å bruke.

Videosamtale fungerer flott, vel og merke ved bruk av headset.

Lenke til kommentar

Hva er basisen for disse terningkastene egentlig?:dontgetit:

 

Jeg kan ikke skjønne hvordan en kommer frem til konklusjonen til tider.

Seriøst:

"Taster fra helvete"

"...fremstår som halvferdig og slurvete arbeid"

"...med denne telefonen har du skrevet din siste SMS"

og så kommer konklusjonen til terningkast 5 !?

 

Det er da virkelig en telefon vi snakker om, ikke et kamera, mp3 spiller eller x-box i lommeformat? Burde ikke ethvert grunnlag innenfor en telefons primisser være VESENTLIG mer vektet enn de "fæncy" tilleggsfunksjonene?

 

Jeg mener nå en mobiltelefon med bedriten lyd er verdiløs som telefon selv om den måtte ha verdens råeste display med et 7 gigapixel kamera :roll:

Lenke til kommentar
Tja. Det kan jo virke som det er satset litt kronasjer på design på denne telefanten da, og det er sikkert av disse årsakene at tastene er en trist historie.

 

Personlig kunne jeg tenkt meg en slik en, men gidder nok ikke kjøpe den så lenge jeg har en fullstendig funksjonabel helt vanlig GSM-mob, som funker.

Nei, alle trenger ikke 3G.

Lenke til kommentar
Er det virkelig så elendig som de vil ha det til (bl.a. at avtaler bare kan merkes med 3 tegn og ikke full tekst?)

Nei, det var ment mer som et eksempel. Det vi skrev var at:

 

Det eneste man kan gjøre er praktisk talt å stryke ut et tidspunkt man er opptatt og med tre ord beskrive hva det er som gjør at man er opptatt.

 

Med det så mener vi ikke at man kun kan skrive tre ord, men at det ikke er mulig å spesifisere avtaler slik at man kan kategorisere dem etter prioritering, jobb eller privat ol.

Lenke til kommentar
Jeg har eid denne telefonen i to dager nå.

Tastene er litt vanskelige, det skal jeg medgi.

Men det er bare å følge med på hva man skriver, så går det bra.

Lange negler er ikke å anbefale, så jeg håper at de som testet har god personlig hygiene.

 

Det som videre kan påpekes, er høyttaleren, og volumet på denne. Lyden er forøvrig ganske klar og fin, dersom man holder den helt inntil øret.

Under videosamtale må headset brukes fordi lyden er for lav.

Og jeg har stilt volumet på fullt.

Jeg har skrudd ringevolumet på fullt, men hører heller ikke når det ringer.

 

Jeg har også en p910, og der kan det ringe! Jeg brukte samme ringelyd på begge telefonene, ogman hørte den godt på p910, mens det var ganske stille på k600i.

 

Jeg konkluderer med at høyttaleren er skrot.

 

Telefonen er ellers meget god å bruke.

Videosamtale fungerer flott, vel og merke ved bruk av headset.

Jeg har lest det der et sted før. Har du kopiert den meningen din fra en test? Eller er det det samme som et annet innlegg du har skrevet før?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...