Gå til innhold

Creative introduserer X-Fi-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har jeg ventet på en god stund. Jeg ser allikevel med litt bekymring over at prisen blir såpass drøy hvis man vil har spill varianten, men det var vel kanskje forventet..

 

Håper det kommer en bulk-versjon tidlig uten alt tullet man uansett ikke har brukt for. Men DET er vel å drømme tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Får håpe de også lager skikkelige drivere for produktene. Creative er litt trege av seg med å lansere oppdateringer for drivere synes jeg.

 

Det var snålt at det ikke var noen High Speed USB2.0 variant. Blir USB grensesnittet for langsomt for å takle slike "kraftplugger" ?

 

:roll:

Lenke til kommentar
Eg skal ha spill kortet. Fordi det har 64mb X-ram og ser utrolig bra ut :p

Hvor i all verden har du funnet specsa på de forskjellige kittene?

Skulle gjerne visst forskjellen hvis noen har link eller info. Eneste jeg ikke helt liker er at de bruker fatal1ty, det er liksom litt hyping spør du meg..

Lenke til kommentar

Jeg sitter med headset på pc'n og kobler den kun til stereo'n en gang i blandt. (MP3 har generelt såpass semmer kvalitet at jeg ikke gidder)

 

Allikevel skal jeg ha dette kortet. X-FI støtter som første kort EAX5, det inbefatter endel nye teknologier for behandling av lyd i spill, bla 128 stemmer (mot fire idag) og hver stemme blant annet kan behandles uavhengig av resten. + endel snack jeg ikke skjønner noe av.

X-fi 'CPU'en tar seg av ALL lydbehandling og vil således ikke bruke CPU i PC'n. Hvor mye mer fps du får da kommer ganske mye an på hvilket lydkort du sitter med idag. Audigy2 kortene trekker ikke nevneverdig ned, men endel andre typer gjør det.

 

Musikkbehandling og andre features må dere nesten lese om på crative sine sider, der står det ganske utfyllende men det er ikke av interesse for mitt bruk.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...