Gå til innhold

Xion II Black Pearl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vær så snill, begynn å test noen pene kabinetter.. 90% av det dere tester er 14is neon crap kabinett.. sorry ass men det er sant.

 

Det er ikke testene som er dårlige, og selvsagt må dere teste kabinetter som 14-15 åringer liker.. men dere burde ha noe for oss som ønsker noe litt mere seriøst også.

 

jessjess

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt problemer med uttrykket "støynivå på kabinett." Et kabinett støyer da ikke, med mindre man tenker på vibrasjonsstøy?

 

For å få en smule realistisk uttalelse om støynivået foreslår jeg følgende: Ha et standard viftesett som dere tester med i tillegg til det som følger med, så man får noe å sammenligne med. Bruk decibelmåler, så vi slipper å forholde oss til "Dette er absolutt blant de mer støyende kabinettene vi har hatt inne til test."

Lenke til kommentar
Ingen som føler for å teste Antec P180? :innocent:

Hepp!

 

Klart vi gjør det. Jeg sendte en forespørsel til Antec i dag morges. Vi vil gjerne testen P180 og Sonata II.

 

For dere andre som vil ha tester av andre kabinetter, vi skal fremover fokusere på populære og nye kabinetter. Send gjerne tips om nye fete kabinetter. Vi satser på at neste kabinett blir P180.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid hatt problemer med uttrykket "støynivå på kabinett." Et kabinett støyer da ikke, med mindre man tenker på vibrasjonsstøy?

Hepp!

 

Vi har valgt å tolke "kabinett" som hele enheten vi får fra leverandørene. Det vil altså si alt av plastikk, metall, vifter + +

 

Forslaget om dB-måler er egentlig undersøkt, problemet er bare å finne et sted der man ikke har så mye bakgrunnstøy. Her på kontoret er det bøtter og spann av maskinvare som står og brummer. Men ja, jeg er enig i at vi bør få på plass noen mer objektive målinger på støynivå.

Lenke til kommentar
Ingen som føler for å teste Antec P180?  :innocent:

Hepp!

 

Klart vi gjør det. Jeg sendte en forespørsel til Antec i dag morges. Vi vil gjerne testen P180 og Sonata II.

 

For dere andre som vil ha tester av andre kabinetter, vi skal fremover fokusere på populære og nye kabinetter. Send gjerne tips om nye fete kabinetter. Vi satser på at neste kabinett blir P180.

:love: HW.no :love:

 

Akkurat de to kabinettene som er aktuelle for meg :D

Når dere tester P180, kunne dere prøvd å dekke til den øvre vifteplassen med noe lyddempende. Den toppvifteplassen der ødelegger lydnivået ganske mye, tror jeg.

Lenke til kommentar
altså - drit i å tro at fjortenåringer liker stygge kabinett!

Folk her på forumet tror det er fjortissene som liker stygge kabinett, ikke bare fjortenåringene.

Er det ikke så at fjortiss er en tilstand og ikke en alder?

 

:)

 

men men, har en shuttle nå, så ingen nye kabinetter på meg fremover om jeg ikke putter shuttle hardwaren inn i en mediebox størrelse kabinett.

Lenke til kommentar
jeg er 14, men jeg er ikke vill etter de kabinettene hw tester. for å være ærlig er det så mangel på stil at jeg blir litt kvalm.

 

altså - drit i å tro at fjortenåringer liker stygge kabinett!

 

ps. kan dere ikke teste litt mer barebones og antec? :)

De fleste gjør nok det.... tro meg.

Når det gjelder testen så er den jo meget grei... skulle gjerne ha sett på flere tester av støysvake kabinetter og kanskje noe mer eksklusive kabinetter (ikke de til 500kr) men gjerne til de som har noe fetere lommebok :)

Lenke til kommentar
Jeg har alltid hatt problemer med uttrykket "støynivå på kabinett." Et kabinett støyer da ikke, med mindre man tenker på vibrasjonsstøy?

Hepp!

 

Vi har valgt å tolke "kabinett" som hele enheten vi får fra leverandørene. Det vil altså si alt av plastikk, metall, vifter + +

 

Forslaget om dB-måler er egentlig undersøkt, problemet er bare å finne et sted der man ikke har så mye bakgrunnstøy. Her på kontoret er det bøtter og spann av maskinvare som står og brummer. Men ja, jeg er enig i at vi bør få på plass noen mer objektive målinger på støynivå.

Jepp, målinger er en god ide, men husk å holde avstaden konstant, og som du sier, prøv å hold bakgrunnstøy og refleksjoner på et minimum, så det ikke blir så mye "hit & miss" på tallene.

 

Angående kabinettet: stygt og bråkete -> uaktuelt.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Enig i at det blir litt for mye fokus på "designer-kabinett", men er vel kanskje det som blir sluppet for tiden? Jeg vil se et kabinett som revolusjonerer like mye som Chieftech en gang gjorde med god plass, nok vifteplasseringer og drev-skinner! Fine er de og (de originale Chieftech-kabinettene) :thumbup:

 

Folk her på forumet tror det er fjortissene som liker stygge kabinett, ikke bare fjortenåringene.
Fjortis er en tilstand, ikke en alder.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Grusom kabinett. :nei:

Løsninger som er tatt som var aktuelt for 5 år siden hører ikke hjemme i 2005.

Til den prisen finnes det mye som ikke er fult så grusomt.

Lenke til kommentar
Ingen som føler for å teste Antec P180?  :innocent:

Hepp!

 

Klart vi gjør det. Jeg sendte en forespørsel til Antec i dag morges. Vi vil gjerne testen P180 og Sonata II.

 

For dere andre som vil ha tester av andre kabinetter, vi skal fremover fokusere på populære og nye kabinetter. Send gjerne tips om nye fete kabinetter. Vi satser på at neste kabinett blir P180.

Hva med:

Thermaltake

Armor

Kandalf

Tenor

Soprano

 

Cooler Master

Praetorian 730 (RC-730)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...