Gå til innhold

Video fra Age of Empires III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen merkelig grunn ble jeg bare mindre interessert i spillet etter den filmen der. Har ventet og ventet med høye forhåpninger, men nå ble eg redd spillet ikke når opp til mine forventninger. (Om jeg er i en veldig kritisk fase av dagen vites ikke) :p

Undrer meg bare på om det blir noe mer age of empires, eller bare det samme gamle med fysikk (men mindre innhold)

Lenke til kommentar
Fysikken i spillet så veldig bra ut til å være et strategispill, men jeg tror at fysikken i Balck and White 2 blir enda bedre.

Er den spådommen basert på noko? Finnes det video av B&W2?

Jeg har spillt eneren og kan med ganske stor sikkerhet si det samme. Jeg vet selvfølgelig ikke da. Poenget er at fysikken i Black and White er en del av gameplayet. Du brukte for eksempel en hånd til å kaste en stein bortover i luften osv.

Lenke til kommentar
Fysikken i spillet så veldig bra ut til å være et strategispill, men jeg tror at fysikken i Balck and White 2 blir enda bedre.

Er den spådommen basert på noko? Finnes det video av B&W2?

Jeg har spillt eneren og kan med ganske stor sikkerhet si det samme. Jeg vet selvfølgelig ikke da. Poenget er at fysikken i Black and White er en del av gameplayet. Du brukte for eksempel en hånd til å kaste en stein bortover i luften osv.

Uansett hva du mener så handler ikke dette om black and white, så værsåsnill..

 

Filmen var konge den ja, men den viste oss ikke så mye.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...