Gå til innhold

Abit Fatal1ty AN8 SLI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" "Bare" én Gigabit-kontroller" står det listet opp på minus siden i oppsummeringen. Det jeg ikke kan fatte å begripe er hvem som trenger mer enn ett nettverkskort i hjemmepc'en sin. Ok, hvis man skal sette opp en firewall, så ja, men da kjøper man ikke dette hovedkortet uansett. Hadde mye heller skjønt et minus hvis det ikke var gigabit nettverkskort innebygd, "bare" 100.

 

Å kjøre med to nettverkskort i samme nett for å få opp ytelsen har jeg heller liten tro på. Ikke alle operativsystem og applikasjoner takler dette like bra, og med gigabit nettverk så skal du ha ramme jern hvis det er der skoen trøkker.

 

Ble kanskje ikke så veldig spesifikk innlegg om denne artikkelen, bare irreterer meg at mange reviews setter ett nettverkskort som minus (med mindre jeg er htl ute å kjører da.. :hmm: Men er tross alt mandag :sleep: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fin test Magnus :thumbup:

Synd kortet er så altfor dyrt... min sedvanlige "fetisj" for LCD kontrollpaneler fornekter seg ikke.. "vil ha..vil ha... uff..for dyrt!"...

Ytelsen er det jo ikke noe å si på så dette ville vært en grei (men altså for dyr) oppgradering fra det AV8 3rd-Eye jeg sitter med nå...<snufs> Det blir vel ett Msi K8N demokort istedet... :)

Lenke til kommentar
" "Bare" én Gigabit-kontroller" står det listet opp på minus siden i oppsummeringen. Det jeg ikke kan fatte å begripe er hvem som trenger mer enn ett nettverkskort i hjemmepc'en sin. Ok, hvis man skal sette opp en firewall, så ja, men da kjøper man ikke dette hovedkortet uansett. Hadde mye heller skjønt et minus hvis det ikke var gigabit nettverkskort innebygd, "bare" 100.

2*Gigabit kan være nyttig for endel ting, og i den prisklassen er det ikke uvanlig med denne funksjonaliteten. Selv om du antaklig har rett i at en gamer-pc ikke er stedet der denne funskjonaliteten er mest nyttig.

 

AtW

Lenke til kommentar
Igjen, overpriset tull fra Abit. eod.

 

Men fjortissene kommer til å løpe etter det, seff, "ooooh, tøøøøøøft! Fata|1ty!!!! :D :D :D omg whine whine omg omg omg whine + whine". Nesten som SLi, kan bare sitere det en venn "mobbes" med daglig,

Så Petter.. hvor mange skjermkort har DIN maskin?

Såså,

 

Dette kortet er for gamere ;)

Vi klokkere holder oss unna dette kortet! Ferdig med det!

Lenke til kommentar

Har noen sette for eks at BMW oppkaller en girkasse eller motor etter en berømt racer bil sjofør? :hmm: Nei det tror jeg ikke for det er vel bare i denne bransjen en kan påstå at en kjent gamer har designet et HK :p Denne Fatalaty duden har vel ikke studert chipsett arkitektur eller erfaring med produksjon :hmm:

 

Nei dagene med Abit KT7A Raid er nok dessverre over. :no: Man har dessverre sett den siste tiden at kort brassert på Intel chippsett og AMD har små software og ikke minst 865/875 kortene som hadde flere design feil i seg.

 

Nei synes ikke Abit er noe entusiast merke lenger, blir mest flash og store oppslag. Ser utpå meg som om DFI er flinkest i klassen og ASUS, MSI, EPOX, og Gigabyte kommer like bak.

 

Nei dette er sørglige greier Abit, ta penga vekk i fra markedsførings dep. og gi de til utviklerene :thumbup:

Lenke til kommentar
Har noen sette for eks at BMW oppkaller en girkasse eller motor etter en berømt racer bil sjofør? :hmm: Nei det tror jeg ikke for det er vel bare i denne bransjen en kan påstå at en kjent gamer har designet et HK :p Denne Fatalaty duden har vel ikke studert chipsett arkitektur eller erfaring med produksjon :hmm:

 

Nei dagene med Abit KT7A Raid er nok dessverre over. :no: Man har dessverre sett den siste tiden at kort brassert på Intel chippsett og AMD har små software og ikke minst 865/875 kortene som hadde flere design feil i seg.

 

Nei synes ikke Abit er noe entusiast merke lenger, blir mest flash og store oppslag. Ser utpå meg som om DFI er flinkest i klassen og ASUS, MSI, EPOX, og Gigabyte kommer like bak.

 

Nei dette er sørglige greier Abit, ta penga vekk i fra markedsførings dep. og gi de til utviklerene :thumbup:

Det jeg tror er et stort poeng er at fata|1ty NEPPE kunne gi noen input iht kortet som en hver cs-nabb kunne gjort, så vidt jeg har hørt har bare fata|1ty kommet med uttalelser iht hva han liker og hva han tror gir bedre ytelse. Wow. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...