Gå til innhold

R520 lanseres 26. juli?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og med "lansere" mener man...? Hjelper lite hvis nVidia lanserer skjermkort en måned tidligere hvis de ikke kan levere en måned tidligere. Men det vil jo tiden vise... ;)

Begge to har vel kjørt hardt på pairlanseringen i det siste. Får satse på at begge chippene er ca like bra, så de holder hverandre i øra, vil ikke ha noen ny ny fadese fra nvidia nå (alla 5xxx-genrasjonen)

 

AtW

Lenke til kommentar

Regner med at vi ikke kommer til å se den store forskjellen mellom dagens skjermkort og disse nye kortene, I år så har det vært veldig lite med lekasjer kontra mot det som var i fjor, og dermed så må jeg si at jeg tror at disse nye kortene ikke kommer til å yte så mye mer enn dagens skjermkort : kanskje en forbedring på 25-50% .

Lenke til kommentar

ATi har jo vist frem fungerende modeller på lukkede visninger, så kanskje de har fått i gang produksjonen av brikken. Man kan jo håpe.

 

men jeg skjønner også at de vil vente til de har fått ut SLI varianten sin først, slik at kortet spytter skikkelig fra seg. De ønsker sikkert å slå nVIDIA sin SLI løsning, og det er det ikke sikkert ett kort vil gjøre.

Lenke til kommentar
Bestilte meg akkurat en splitter ny pc med X800XL :!: Jeg skal beholde X800XL til jeg er nesten nødt til og kjøpe nytt skjermkort og til den tid er det sikkert mye bedre skjermkort.

Har en kamerat som akkurat kjøpte X800XL, og jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva man skal med disse sinnsykt dyre skjermkortene når hans (ATi-) kort fikk 46fps i Doom3 på 1600x1200 og Ultra quality... :ermm:

Lenke til kommentar
Bestilte meg akkurat en splitter ny pc med X800XL :!: Jeg skal beholde X800XL til jeg er nesten nødt til og kjøpe nytt skjermkort og til den tid er det sikkert mye bedre skjermkort.

Har en kamerat som akkurat kjøpte X800XL, og jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva man skal med disse sinnsykt dyre skjermkortene når hans (ATi-) kort fikk 46fps i Doom3 på 1600x1200 og Ultra quality... :ermm:

Det er vel bra det? Er det ikke? 46fps??

 

Vet ikke om det du sa var bra... Mente du at det var bra eller ikke?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...