Gå til innhold

8 GB i nøkkelknippet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje F%¤N om denne vil koste 2000-4000kr! Betaler ca 1000kr per Gb nå, så eg vil også tippa ein plass mellom 8-10 høvdinger!

 

Edit: Å legge inn OS på denne er vell ikkje så bra, har hørt at noen pendriver "glemmer" ( les mister/sletter ) informasjon i tide og utide. Så OS på den ville iallfall ikkje eg hatt!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Ååååh, så fett. Dette betyr jo at 8gb flash mp3 spillere er "rett rundt hjørnet". Lurer på om jeg bare skal droppe å kjøpe meg harddisk-basert spiller, og vente til denne er moden.... Gidder ikke prøve meg på iPod igjen, ihvertfall ikke etter at jeg mottok min tredje som sluttet å virke, noe som endte med at jeg reklamerte hele skiten. Rant!

Endret av ibsen
Lenke til kommentar

Man får jo en eMagic TinyDrive USB 2.0 4.0GB til drøye 1600 blanke så jeg forstår ikke hva som er så spesiellt med denne nye dupeditten. Jeg har i hvert fall store problemer med å se for meg hvem som trenger mer enn 4GB i lomma i dag. Denne er dog harddiskbasert, men jeg ser ikke på det som noe stort minus heller da den likevel uten problemer får plass i de fleste lommer.

 

Og til å installere OS på den: Tror ikke det er noe suksess siden den bruker USB, har 16MB/s lesehastighet og 12MB/s skrivehastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...