Gå til innhold

nForce4 tidligere enn ventet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wohooo, tenkte å bestille ny hardware snart, kanskje vente litt til og se hva som skjer med nForce4 når det kommer. Hvor bra det virkelig blir når det blir testa opp og ned i mente.

 

Blir spennende å se hva nForce4 klarer å prestere. :)

 

Opp til 8 stk S-ATA + 6 P-ATA støtte. :D Blir å dra kabler ut til eksterne hard disk kabinetter dette her. :)

 

[EDIT] Vil nForce4 brikkesettet kun støtte PCIe eller også AGP? Vet noen om det kommer HK'er med spor for begge, alternativt overgang mellom AGP til PCIe? Hvis ikke så blir det å selge ett 9800pro kort å skaffe nytt PCIe kort tenker jeg.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Hadde vært kjekt å oppgradere PCen ved hvert nForce-skifte  ;)

Nå har jeg nF1, nF2 og nF3 kort allerede så da må jeg vel ha et nF4 også...dog skal jeg vente utpå nyåret(tipping, muligens før) for å få tak i to 6800gt med pci-e og sli :thumbup:

 

Skal bli morro når testene begynner å komme på webben...

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Kansje vente men kjøp av ny pc? Var veldig intresant, håper det ikke blir som nforce3 150, håper det finnes nforce4 sli kort som ikke koster altfor mye, btw hvordan får man plass til 8x cpuer på et hk? droppe alt som heter pci og agp? Bare ram psu og innebygget skjermkort?

At et chipsett støtter opp til 8 prosessorer betyr ikke at man skal presse det inn på ATX-formfaktor...

 

Hvorvidt SLI-versjonene kommer med en gang vet jeg ikke, men om prisen på disse er 1500 eller 2000 kroner betyr lite hvis man uansett må kjøpe to av toppversjonene til NVIDIA når det kommer til skjermkort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...