Gå til innhold

Lysende GeForce 6800 Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den prisen (7000-8000) er for den overklokkede luftkjølte versjonen så tviler jeg på at mange kommer til å kjøpe den, blir vell sikkert sånn at folk tar GT versjonen og modifiserer på kjøleløsningene for å komme opp i samme hastighet som Ultra og kanskje Ultimate edition...

 

Blir nå interesantt å se på hvor mye nvidia og ati kortene kommer til å støye...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Latterlig pris? Tenk på hva dere sier nå.

 

Vannkjølingssystemet som følger med består av en Eheim pumpe, HW Labs blackice pro radiator, 120mm vifte, kjøleblokk til grafikkortet utviklet av Innovatek, slanger og tank.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hvor mye de komponentene vil koste på egenhånd, men at det vil havne på rundt 2000 kr er ikke utenkelig.

 

Når da GF 6800Ultra koster i overkant av 5000 synes jeg ikke det er så avskrekkende mye med 7500 kr for et 6800Ultra med nVidias håndplukkede "extreme chips" + komplett vannkjøling.

 

Gainward har en fremtidig kunde i meg med tanke på dette kortet.

Lenke til kommentar
Latterlig pris? Tenk på hva dere sier nå.

 

Vannkjølingssystemet som følger med består av en Eheim pumpe, HW Labs blackice pro radiator, 120mm vifte, kjøleblokk til grafikkortet utviklet av Innovatek, slanger og tank.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hvor mye de komponentene vil koste på egenhånd, men at det vil havne på rundt 2000 kr er ikke utenkelig.

 

Når da GF 6800Ultra koster i overkant av 5000 synes jeg ikke det er så avskrekkende mye med 7500 kr for et 6800Ultra med nVidias håndplukkede "extreme chips" + komplett vannkjøling.

 

Gainward har en fremtidig kunde i meg med tanke på dette kortet.

Kjøp det! Kjøp det! :devil::devil: Seriøst, det er jo det klart feteste kortet. Penger er hypa opp noe helt jævlig, det gir en mye større glede og eie skikkelig fete ting enn å sitte og gnukke på en sprekkeferdig lønnskonto som om penger var gått ut av produksjon...

Lenke til kommentar
Kjøp det! Kjøp det! :devil::devil: Seriøst, det er jo det klart feteste kortet. Penger er hypa opp noe helt jævlig, det gir en mye større glede og eie skikkelig fete ting enn å sitte og gnukke på en sprekkeferdig lønnskonto som om penger var gått ut av produksjon...

Problemet her er jo at det er langt ifra alle som har en "sprekkferdig" konto, og derfor MÅ ha lavere pris for at det skal bli aktuelt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...