Gå til innhold

Boksåpner á la Overklokking.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk bra!!! Fikk meg en god start på dagen her nå! Likte spesielt den slagbor løsningen. Skulle gjerne ha sett en storkjkkken-kokk med verneutstyr og den der i hendene....

 

Til dere over som kritiserer har jeg bare en ting å si; get a life!

 

Denne artikkelen er helt i tråd med mentaliteten og matvettet en ekte overklokker bør besitte!

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Har ingen problemer med å se humoren i denne artikkelen, og i og for seg er den glimrende...men jeg kan ikke se at den har noe på Overklokking.no å gjøre?

 

Jeg er ganske overbevist om at hvis noe lignende hadde blitt postet på forumet, ville den blitt stengt som feilpost...uten diskusjon...

 

Nå må jeg ned i kjelleren, har en 2 KW vinkelsliper som må testes. Bør være super å åpne 10 liters bokser med snurring hvis det finnes...

Lenke til kommentar

La meg bare få si med én gang at denne type artikler ikke er på initiativ fra ledelsen overhodet. Men Hr. Bolling er et oppkomme av sprø innfall, og når han tar initiativet selv til noe slikt... Ja, da kan vi ikke si nei takk. Det samme skjedde når han "overklokket" en tannbørste.

 

Dersom vi ikke hadde rom for litt humor innimellom alt vi driver med, ville vi være en svært så kjedelig site.

Lenke til kommentar

Uten humør her i forum forsvinner jeg og sikkert mange andre med meg.....

 

Hvis man er så trangsynt på humør så da vil jeg bare si følgende:

 

Get a life ;)

 

Takk til trådstarteren for et humøristisk innslag !

 

Edit: humørleif.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Dersom vi ikke hadde rom for litt humor innimellom alt vi driver med, ville vi være en svært så kjedelig site.

alt vi driver med?

 

For meg ser det ikke ut som dere driver på med en dritt... eller kanskje det bare er dritt dere holder på med :yes:

 

Hilsen Fosco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...