Gå til innhold

Hvor gode er egentlig Kompletts nye mobilabonnenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Komplett forsikring, Komplett apotek, Komplett mobilabbo....

 

Hrmf! Det er bedre å være god på en ting enn å kunne litt om alt. Eneste fordelen de fortsatt har som nettbutikk er pickup point. Men, de bryr seg vel ike, nå når de har alt mulig annet å bedrive: Komplett idioti.

Lenke til kommentar

Trodde de sa de ville ut i markedet og vinne på høye datapakker?

 

Og hvorfor gir dere Telia grønn merking for beste pakke på 20GB/fri fart mens Telenors pakke på 20GB ikke blir merket som "best"?

 

Hei, her har det sneket seg inn en feil. Det skulle være grønn merking kun på de prisene hvor det var flere alternativer. Har fikset nå. :-)

Lenke til kommentar

 

Trodde de sa de ville ut i markedet og vinne på høye datapakker?

 

Og hvorfor gir dere Telia grønn merking for beste pakke på 20GB/fri fart mens Telenors pakke på 20GB ikke blir merket som "best"?

 

Hei, her har det sneket seg inn en feil. Det skulle være grønn merking kun på de prisene hvor det var flere alternativer. Har fikset nå. :-)

Hei, som påpekt lengre oppe i tråden er abonnementene til Telenor lagt inn med feil informasjon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Så Komplett sammenligner seg med den desidert dyreste mobiloperatøren i Norge og kopierer prisene deres, og det er bra hvordan? Jeg ser alle de som tar hundre kroner for en GB listet opp på bildet men det koster 249 for en GB fra Komplett. Hva skal få meg til å velge et abonnement fra Komplett når jeg ikke vil ha et abonnement med Telenor-priser?  :nei:

 

Og er dette starten på en bølge hvor alle småselskapene bestemmer seg for å konkurere mot de 150% dyrere abonnementene med et tilsvarende "prisløfte" eller kanskje vi skal kalle det det det er, et prisløft?  :hrm:

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Hei, vil bare nevne at Telenor sine abonnement fra 5GB og oppover så har man hastigheten 100Mbit/s og ikke 20Mbit/s som nevnt over.

 

Først må Telenor levere 100Mbit. Jeg bor 2km fra sentrum og ikke har mer enn 5-6MBit. Hvorfor skal jeg betale for 100? Det er pakke størrelse som er mer viktig enn 100Mbit. Stabilt 20 er mer enn nok.

Lenke til kommentar

 

Hei, vil bare nevne at Telenor sine abonnement fra 5GB og oppover så har man hastigheten 100Mbit/s og ikke 20Mbit/s som nevnt over.

Først må Telenor levere 100Mbit. Jeg bor 2km fra sentrum og ikke har mer enn 5-6MBit. Hvorfor skal jeg betale for 100? Det er pakke størrelse som er mer viktig enn 100Mbit. Stabilt 20 er mer enn nok.

 

De leverer opp til 100mbit/s allerede. OPP TIL. Skulle de strupet alle abm på 5-6 mbit bare fordi du ikke får mer?
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke Hello med i sammenligningen ? De er vesentlig billigere ... https://www.hello.no/ , dog skal det være usakt om de har fjernet roaming avgiften i EU .

 

I den øverste tabellen har vi sammenlignet kun med Telia og Telenor, som er de som (sammen med Komplett) har fjernet roamingavgiften i EU. Den øverste tabellen er altså sammenligningen for deg som vil ha fri roaming i EU.

 

Og så har vi sammenlignet de fire Komplett-alternativene med abonnementene fra alle operatørene – inkludert Hello. Der kommer Hello ut som billigste for deg som trenger mye data.

Lenke til kommentar

 

 

Som det går frem av tabellen er det ingen tvil om at Komplett.no totalt sett har det beste tilbudet, forutsatt at det er kun Telenor, Telia og Komplett du vurderer. Kun på 1 GB er det Telia som er best.

 

Er dette en spøk? Virker nesten som det er en sponset artikkel og at konkurrentene (som vel er de dyreste) har blitt nøye valgt. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...