Gå til innhold

RYKTE: – Samsung vil gi deg gratis VR-briller om du forhåndsbestiller Galaxy S7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere sier prisene er interessante, men dere sier ikke hvorfor. Hvorfor er disse prisene interessante? Jeg tror jeg ville sett over setningen igjen. Er ikke helt sikker på hva dere vil frem til med den. 

De vil satse på VR, men de har fortsatt de samme 1440p PenTile DiamondPixel skjermene. LG sin G5 vil nok sannsynligvis ha bedre skjerm til VR. Selv om Sony sin Z5 Premium er en generasjon eldre vil den nok og være bedre egnet enn Samsung sin skjerm.

Siden oppløsningen nå er så høy, betyr ikke PenTile noe som helst. Til VR derimot så vil den jo naturlig være mer pikslerert enn en 1440p skjerm med vanlig* layout.

*Hva er egentlig vanlig? Det jeg mener er en type layout med 3 sub-piksler per piksel.

Endret av TKongen
Lenke til kommentar

Tidligere denne måneden kunne vi melde at selskapet planlegger å slippe et nytt, kompakt VR-kamera kalt «Gear 360» samtidig med S7.

Mersalg - mersalg - mersalg.

 

Til den prisen, hvorfor i alle dager putter de ikke inn 360-kameraet (egentlig to 180-kamera) inn i telefonen? Det er jo ikke sånn at det trenger å ta noe særlig plass om de bygger det som Ricoh theta S, et 360-kamera der store deler av volumet er batteri. Telefonen har jo batteri fra før.. Sorry, jeg svarte vist på mitt eget spørsmål, mersalg. Det er nok samme grunn til at Gear VR koster så fantastisk mye mer enn lignende enheter fra 3.parts produsenter.

Lenke til kommentar

Er ikke prisnivået ganske likt som under lansering av Galaxy S6 serien? Samme med de fleste andre toppmodeller? Prisen er høy ja, men prisen er ikke spesielt høy. Så denne prisen var jo forventet, ikke interessant, ville jeg sagt.

 

Det er interessant å vite hvor mye jeg bør legge av for denne smekre saken, utover det ikke interessant nei :) men jeg må le litt, beklager. interessant for en er ikke interessant for en annen ;)

Lenke til kommentar

Det er interessant å vite hvor mye jeg bør legge av for denne smekre saken, utover det ikke interessant nei :) men jeg må le litt, beklager. interessant for en er ikke interessant for en annen ;)

 

Det er korrekt at det er interessant å vite prisen, men artikkelen skriver som om det er noe interessant med prisen. Altså selve nivået den la seg på er interessant, og det er det jo ikke. Forskjell på å vite prisen, og om prisen den havnet på er interessant :) 

Lenke til kommentar

Tja, dette rykte ville jeg tatt med en stor klype salt, antar det er snakk om et headset du kan montere S7 i. Tviler sterkt på at du får med en selvstendig VR enhet.

Det er jo akkurat det Gear VR er i dag også. Det er jo selvfølgelig det som menes. Skal du kjøpe det separat derimot så koster det faktisk 1000 kr. Så om du kan spare 1000 kr ved pre.order er ikke det ille.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...