Gå til innhold

EA har lansert abonnementstjeneste for PC-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA har en ufyselig salgsmodel =)

Husker en stund etter at BF3 var lansert så kom det dlc og ett eller annet "Premium" greie som man kunne kjøpe. Det mest geniale var jo at det var så å si umulig å spille uten Premium dritten så man måtte i praksis betale 150kr ekstra for å spille ett spill man allerede hadde kjøp. Fuck EA

Lenke til kommentar

Kopplade via vpn för att se.

De som skrev denna artikel borde skrivit att detta är PER MÅNAD.

Som ni skriver den nu är det bara reklam.

 

$4.99 per månad för en hel del piss låter ju dyrt.

 

Jepp. Det skulle stått det. Det var en glipp. Takk. :) Har rettet det nå.

Lenke til kommentar

Når det gjelder EA Access så skal jeg faktisk ta EA litt i forsvar. 

For det første er jo tjenesten helt frivillig. Den koster mindre enn en halv boks snus pr. måned. 

 

Du kan prøve alle EA spill i ti timer gratis. Og da snakker vi om fullversjonen av spillet. Men med tanke på at mange spill i dag har en historiedel på langt under 10 timer så er ikke det så ille. Alle forutsetninger for å ta en avgjørelse om kjøp eller ikke kjøp av spillet burde være til stede. Når det gjelder de spillene som havner i hvelvet så kan jo de spilles så mye man bare ønsker så lenge man betaler for EA access. Flere av spillene som havner der er under et år gamle. For eksempel Dragon age ingq, og Hardline havnet der før det var godt et år. 

 

Prisen for EA access tjener man også inn dersom man kjøper et EA pris pr. måned. (kanskje ikke en aktuell problemstilling). Men 10 % her og 10 % der utgjør til slutt noen kroner. 

 

Har selv brukt dette på xbox 1 siden det kom ut og er godt fornøyd. Det har spart meg for mer penger enn hva jeg har brukt på EA for å si det sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...