Gå til innhold

iOS 9-oppdatering slo av vekkerklokken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hvo lang er nå listen med Apple tabber ?

Du har misforstått. Det er Samsung som har Tab. Apple har iPad.

 

:rofl:

 

:thumbdown:  Så du dra inn en spøk uten poeng ?

 

Jeg spurte jo om hvor lang er denne listen med uheldige omstendigheter for Apple.

Det må begynne å bli noen nå ?

 

Det som er lit merkelig er feilene er veldig spesielle hver gang

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

hvo lang er nå listen med Apple tabber ?

Du har misforstått. Det er Samsung som har Tab. Apple har iPad.

 

:rofl:

:thumbdown: Så du dra inn en spøk uten poeng ?

 

Jeg spurte jo om hvor lang er denne listen med uheldige omstendigheter for Apple.

Det må begynne å bli noen nå ?

 

Det som er lit merkelig er feilene er veldig spesielle hver gang

Jeg hater å måtte si det, men kan du ikke heller komme tilbake til vitenskapstrådene?

Det fører iallefall til synergieffekter, slik som at dine dumme spørsmål og dummere påstander fører til god folkeopplysning fra forumets mer kompentente medlemmer som prøver å forklare deg alt du lurer på.

 

I appletrådene lager du bare støy og endeløse, poengløse diskusjoner og krangler.

signerer dette!! Kandidat til årets innlegg?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når man oppdaterer iOS enheter, så skrur de seg vel strengt talt ikke på ordentlig og kommer inn i OSet før etter man har fullført konfigurering? Det høres jo dumt ut å oppgradere om natta mens man sover, for den vil jo nødvendigvis ikke fungere før konfigurasjon etter oppdatering er fullført.

Ja, ville tenkt meg to ganger om før jeg gav systemet adgang til å oppdatere på natta. Men Apple kunne jo lagt gjort det slik at telefonen ringer ved alarm uansety tilstand. Mener de gamle nokianene jeg hadde for mange år tilbake faktisk ringte selv når de var avslått på grunn av for lavt batterinivå.

Lenke til kommentar

Enig med Twinflower, men jeg har ikke sett elgen på lenge jeg nå, trodde kanskje han hadde begynt å holde seg unna Apple-tråder...:-)

nå er jeg har.

som det blir sagt så virker det for dumt at man må passe på at en masse ting er korrekt  etter en oppdatering.

 

Apple har vel sagt at systemet skal være lett å bruke da blir det veldig underlig hvis brukerne ikke er klar over særegenhetene

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Enig med Twinflower, men jeg har ikke sett elgen på lenge jeg nå, trodde kanskje han hadde begynt å holde seg unna Apple-tråder...:-)

 

nå er jeg har.

som det blir sagt så virker det for dumt at man må passe på at en masse ting er korrekt  etter en oppdatering.

 

Apple har vel sagt at systemet skal være lett å bruke da blir det veldig underlig hvis brukerne ikke er klar over særegenhetene

På en rar måte er det jo fint at du er tilbake. Håper du hører på de av oss som forsøker å fortelle deg noe nå da...

Lenke til kommentar

 

Enig med Twinflower, men jeg har ikke sett elgen på lenge jeg nå, trodde kanskje han hadde begynt å holde seg unna Apple-tråder...:-)

nå er jeg har.

som det blir sagt så virker det for dumt at man må passe på at en masse ting er korrekt  etter en oppdatering.

 

Apple har vel sagt at systemet skal være lett å bruke da blir det veldig underlig hvis brukerne ikke er klar over særegenhetene

 

 

Det du sier der henger ikke på greip. Apple er som alle andre og retter på feil når de oppstår/ blir oppdaget. Å gjøre brukere klar over feil er akkurat det denne artikkelen er for og Apple selv slenger ut en oppdatering for å fikse det. Å kalle dette særegenheter blir veldig merkelig da de har et system som fungerer slik det gjør på samme måte som Android. Er alt innen teknologi særegenheter da?

Lenke til kommentar

 

 

Enig med Twinflower, men jeg har ikke sett elgen på lenge jeg nå, trodde kanskje han hadde begynt å holde seg unna Apple-tråder...:-)

nå er jeg har.

som det blir sagt så virker det for dumt at man må passe på at en masse ting er korrekt  etter en oppdatering.

 

Apple har vel sagt at systemet skal være lett å bruke da blir det veldig underlig hvis brukerne ikke er klar over særegenhetene

 

 

Det du sier der henger ikke på greip. Apple er som alle andre og retter på feil når de oppstår/ blir oppdaget. Å gjøre brukere klar over feil er akkurat det denne artikkelen er for og Apple selv slenger ut en oppdatering for å fikse det. Å kalle dette særegenheter blir veldig merkelig da de har et system som fungerer slik det gjør på samme måte som Android. Er alt innen teknologi særegenheter da?

 

Nå virker det ikke som du hel forsto poenget mit.

vel når man har gjort alle de nødvendige innstillinger for at telefonen skal virke slik man ønsker så er det veldig sært nåer man enten ikke blir gjort oppmerksom på at man må sjekke innstillingene etter oppdateringen , eller at man stort sett beholder de samme innstillingene slik de var før oppdateringen

 

Hvordan det virker hos android vet jeg ikke , heller ikke  hos Microsoft. da jeg ikke har blitt stil for den problemet

Lenke til kommentar

 

 

Enig med Twinflower, men jeg har ikke sett elgen på lenge jeg nå, trodde kanskje han hadde begynt å holde seg unna Apple-tråder...:-)

nå er jeg har.

som det blir sagt så virker det for dumt at man må passe på at en masse ting er korrekt  etter en oppdatering.

 

Apple har vel sagt at systemet skal være lett å bruke da blir det veldig underlig hvis brukerne ikke er klar over særegenhetene

På en rar måte er det jo fint at du er tilbake. Håper du hører på de av oss som forsøker å fortelle deg noe nå da...

 

 

Personelig ser jeg ingen forskjell på en som hater alt med apple med en som elsker alt de gjør, samme hva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av og til så kan det virke som om produsenten skylder på oppdateringer. I dette tilfellet stemmer nok det. Jeg har en iphone 5s. Svindyr telefon med noen barnesykdommer. Blir litt forbanna på Apple. Telefonen kan låse seg helt i start skjermen. Skal skyve for og låse opp men telefonen sover. Må da trykke på av på knapp for at skiten skal våkne til live igjen. Og telefonen kan plutselig slå seg av og late som at den er tom for strøm, enda batteri indikatoren viser at det er 10-12 prosent strøm igjen. Jeg skal gi apple kun en sjanse igjen. Kommer til og gå over til en annen produsent vis problemet vedvarer!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...