Gå til innhold

Nattracing i neste Need for Speed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sies at de vil tilbake til røttene til Need For Speed, som høres bra ut. De har altså en mulighet til å få det til denne gangen. Og det håper jeg virkelig, for jeg har hatt mange fine timer med de gamle spillene! Så noe som går tilbake til Underground, ja takk!

Røttene til Need for Speed er racing med eksotiske biler på racingbaner, småbyer, og landeveier, Hot Pursuit (2010) er en nyere tittel som ligner originalene i setting. Det som vises her minner mer om Need for Speed: Underground (sjette spill i serien,) som var et enormt avvik fra tidligere titler i setting da det kom ut!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Røttene til Need for Speed er racing med eksotiske biler på racingbaner, småbyer, og landeveier, Hot Pursuit (2010) er en nyere tittel som ligner originalene i setting. Det som vises her minner mer om Need for Speed: Underground (sjette spill i serien,) som var et enormt avvik fra tidligere titler i setting da det kom ut!

Greit, tar den, forvirrende formulert. Men, det er deres egne ord, tatt fra et intervju der det blir sagt at de vil tilbake til røttene (til det som gjorde NFS bra) og at det kommer til å likne tidligere titler som f.eks. Underground. Dvs., begge deler er sant, ifølge dem, så hva de tar fra "røttene" må du spørre dem om.

 

Vi vet ihvertfall sikkert at det blir gaterace, mye fokus på tuning og "customization", forsøk på å gjøre det eutentisk ift. bilkulturen. I tillegg til en "dyp" historie, men har ikke store forhåpninger på siste punktet.

 

Hvordan de gjør dette er det store spørsmålet. De har ihvertfall brukt 2 år på dette, ikke 1 år. Det er i det minste betryggende.

 

 

So, you could say Need for Speed has lost its way... what the brand stood for. As we talked to our fans and the players, it emerged they wanted also what we wanted to build: to go back to what we call the roots of Need for Speed. They are the roots of what we think the experience needs to be. It's the Need for Speed experience that resonates the most with most people.

Jeg er litt skeptisk, men hvem vet.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

For min del må det ganske langt bort fra Underground altså. Ut av byen, inn på landeveiskjøring A-Å igjennom landsbyer,skog,fjellrekker og via kysten osv.

 

Det var tider det.

 

Enig. Hvis banene blir som det var i de første Need for Speed spillene samt Porsche Unleashed, da er jeg 100% med :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...