Gå til innhold

Modder tar over Grand Theft Auto V-mobilen med sin egen telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan blir nye kontakter og funksjoner på telefonen i spillet propagert tilbake til appen på hans telefon? Høres ikke ut som det går basert på beskrivelsen av virkemåten.

 

AtW

 

Når han leste mail og sms, så så det ut som han bare scrollet på sin telefon og leste sms/mail på pc-skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje de må bruke så hard lut, for å kommer juksing ordentlig til verks. utseende modding burde kanskje tillates, men hvordan skal Rockstar ha energi til å drive å skille på hva som er en utseende modding og en mer funksjonsmessig modding?

Endret av G
Lenke til kommentar

Kanskje de må bruke så hard lut, for å kommer juksing ordentlig til verks. utseende modding burde kanskje tillates, men hvordan skal Rockstar ha energi til å drive å skille på hva som er en utseende modding og en mer funksjonsmessig modding?

 

Nei det må de ikke, det er lett å skille om man spiller MP eller SP, bare fordi de har lagt til en tøvete MP-funksjon jeg driter i, så skal jeg "straffes" som singleplayer?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Yay jeg bruker fov moddden (spiller bare sp) så nå kan jeg bli bannet?

Ja.

 

En gladnyhet angående GTA Online på private servere:

http://www.dsogaming.com/news/gta-v-multiplayer-mod-with-dedicated-servers-user-made-game-modes-experimental-version-out/

 

Med tanke på at de bannlyser folk for mods, planla PC-versjon siden dag 1., og Rockstar's forferdelige kundeservice så håper jeg det blir mulig for folk å bruke den cracka versjonen for å spille på disse serverne.

 

Fikk ERR-GFX-D3D-INIT feilen fire ganger på under èn time, i går.

Blir ingen flere Rock*-spill kjøp fra min side.

Endret av fluks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har vel noe med at filene i mp og sp henger sammen så om du tror du bare modder sp så har du også faktisk modda online delen. Men jeg leste det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ikke noe problem å sjekke "er filer moddet, yay og nay, og om yay, sjekk om man spiller online, yay or nay".

 

AtW

 

 

Men blir folk bannet for å bruke mods BARE i singleplayer? Noen kilder på dette?

 

 

Kilden er brukeranmeldelser som postet over, har ikke testet selv.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har vel noe med at filene i mp og sp henger sammen så om du tror du bare modder sp så har du også faktisk modda online delen. Men jeg leste det.

 

Det er ikke noe problem å sjekke "er filer moddet, yay og nay, og om yay, sjekk om man spiller online, yay or nay".

 

AtW

 

Nettopp, det er jo det servere til ArmA spillene gjør. Sjekker om man har noen modifiserte filer som serveren ikke har. Det burde kanskje vært en slags mod launcher til GTA V, som gjenoppretter filene til standard når man starter flerspiller.

Lenke til kommentar

Hos meg er juksingen i spill en saga blott, de eneste gangene jeg ser juksing så er som oftest alle spillerne enige og det gjøres for morro skyld.

Ganske enkelt ved å kutte ut spilling på random servere med random folk som dessverre er bingo med opplevelsen hvor ofte er det bare 1 av 10 som gir mersmak, så spiller jeg heller på privat server med kompiser.

 

Men takk for GTA V advarselen angående mods, da vet jeg at det skal unngås en god stund fremover.

Lenke til kommentar

Det mener jeg også er helt greit at de må injecte litt i koden, mange spill som har blitt bedre som følge av det, og må man ty til slikt så er det ett tegn på at utvikleren ikke har gjort god nok jobb med å åpne opp.

FOV innstillinger er alfa omega å ha om man spiller på 3 skjermer for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...