Gå til innhold

No blir det farlegare å jukse på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spår indie utviklere som utestenger brukere som gir negative tilbakemeldinger på spillene deres. 

 

Blir sikkert noe man kan klage på, og en indie utvikler som gjør dette mister nokk fort privelegie med å utestenge folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig vil det forhåpentligvis blir mulig å spille online fps spill igjen på Steam uten en billion juksere. Det kan faktisk få meg til å spille mer på PC om dette blir brukt av utviklerne aktivt til å få dem bort.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Det vil fortsatt være en billion juksere, vet dere ikke at de aller fleste cheaterne bare kjøper seg nye spill og cheats osv?

Ikke det nei, tenkte meg det, de beste cheaterne er uansett de verste, har ingen tro på dette systemet i det hele tatt.

 

Når resultatet er at dem kaster penger i dass og må lage flere Steam kontoer så tipper jeg dem slutter rimelig raskt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nettopp det de ikke gjør, de har flere kontoer og kjøper spillene når de er på salg, derfor så får du også flere cheatere når spill er på salg og mange kjøper mange keys.

Dette løser ingenting og det er like ubrukelig som alle andre anti cheat ting.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Gjenstår å se. Det er vel alltid tapere som er villig til å bruke hundrevis av kroner for å fortsette å jukse. Men blir dem tatt og taper disse pengene gang på gang så skal dem vel være rimelig skrudd i hode for å fortsette.

 

Dette forutsetter selvf at dem faktisk registrerer og tar dem som jukser. Men om det viser seg at stadig flere rapporterer juksere vel vitende at dem vil bli bannet. Så kanskje flere vil rapportere og lage livet surt for taperne. 

Lenke til kommentar

Sålenge valve slår ned på det jeg vil kalle misbruk, så er det greit. Feks å jukse i singleplayer diablo 3 for å så blir utestengt fra online-spilling (dvs ikke kunne spille noe som helst) er et typisk eksempel på det jeg vil kalle misbruk fra utgiveren. Dette bør gå til å utestenge forlk som jukser i multiplayer fra multiplayer-spilling, hverken mer eller mindre)

 

(jeg vet diablo 3 ikke er på steam, men var første eksemplet som falt meg inn)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er like "ubrukelig" som en sykkellås. Om man går inn for det kan man selvsagt fortsette å jukse ved å kaste penger på det, men de fleste "hverdagsjukserne" har ikke lyst til å kjøpe et spill x antall ganger for å fortsette sin tvilsomme karriere

 

Nettopp, ikke bombesikkert er ikke det samme som verdiløst
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg har blitt bannet fra steam uten noen grund.Er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg har til gode å se enkeltpersoner bli bannet uten grunn. Så, hvilken begrunnelse har du fått, hva er blokkert? Trading, ett eller flere spill? Alt?

 

Update: Oppdaget at denne tråden ikke var helt ny, men men.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...