Gå til innhold

TEST: Microsoft Lumia 640 LTE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe sier meg at denne telefonen egentlig tilhører prisklassen rundt 3000,- Men Microsoft er så desperate etter markedsandeler at de selger den med tap.

 

EDIT: Man kan jo argumentere at Microsoft selger alle mobilene sine med tap, siden mobildivisjonen taper penger... Markedsandelen synker allikevel... 

 

... så da er konklusjonen at de ikke klarer å gi bort telefoner en gang.

Endret av bzzlink
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noe sier meg at denne telefonen egentlig tilhører prisklassen rundt 3000,- Men Microsoft er så desperate etter markedsandeler at de selger den med tap.

 

EDIT: Man kan jo argumentere at Microsoft selger alle mobilene sine med tap, siden mobildivisjonen taper penger... Markedsandelen synker allikevel...

 

... så da er konklusjonen at de ikke klarer å gi bort telefoner en gang.

Oppe i 26% i bedriftsmarkedet i UK nå, så de må ha gitt bort mange...

Er heller andre fragmenterte, usikre systemer som begynner å slite mer...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Noe sier meg at denne telefonen egentlig tilhører prisklassen rundt 3000,- Men Microsoft er så desperate etter markedsandeler at de selger den med tap.

 

EDIT: Man kan jo argumentere at Microsoft selger alle mobilene sine med tap, siden mobildivisjonen taper penger... Markedsandelen synker allikevel... 

 

... så da er konklusjonen at de ikke klarer å gi bort telefoner en gang.

Har hatt Lumia-telefoner i flere år. Microsoft har ikke problem med å lage gode telefoner, men å overvinne saueflokkmentaliteten. Dette gjør at man kjøpe glimrende mobiltelefoner til en svært god pris.

 

 

En god telefon er mer enn bare hardware i disse dager.

 

AtW

Lenke til kommentar

thorsan: Clash of Clans ser foreløpig ut til å kun være tilgjengelig for iOS og Android.

 

johome: Nei, det synes ikke slik i appen som følger med her. Men så var det i utgangspunktet en app som kun skulle komme med PureView-modellene. Nå kommer den med alle. Lumia 640 skal være en av de aller første i Lumia-utvalget som flyttes over på Windows 10, så jeg er veldig spent på hva som skjer med kameraappen i sommer (dersom ryktene om slippdato for tiern stemmer). Med RAW-støtte ville stabelen med gode argumenter for Lumia 640 blitt enda høyere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Noe sier meg at denne telefonen egentlig tilhører prisklassen rundt 3000,- Men Microsoft er så desperate etter markedsandeler at de selger den med tap.

 

EDIT: Man kan jo argumentere at Microsoft selger alle mobilene sine med tap, siden mobildivisjonen taper penger... Markedsandelen synker allikevel...

 

... så da er konklusjonen at de ikke klarer å gi bort telefoner en gang.

Har hatt Lumia-telefoner i flere år. Microsoft har ikke problem med å lage gode telefoner, men å overvinne saueflokkmentaliteten. Dette gjør at man kjøpe glimrende mobiltelefoner til en svært god pris.

En god telefon er mer enn bare hardware i disse dager.

 

AtW

Helt klart. Glad den kommer med Windows Phone ?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godt initiativ, pris på mobiltelefoner i dag er helt ute av proposjon. Toppmodellene koster opp mot 9000 kroner og eneste forskjellen på dem og midtsjiktsmodellen til 5000 er ofte bare minnestørrelsen... som representerer en hundrelapp eller to i ekstra kostnad. Flott av Microsoft, håpe denne bremser prisutviklingen litt.... snart koster en ny iphone 12-13000....

Ikke rart når noobsa kjøper eplephone uansett pris...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser veldig lovende ut, kanskje jeg går for en slik en etterhvert da Android har blitt kjedelig og traurig, nesten litt gammeldags som gamle Nokia WebOS føltes når de nye smarttelefonene kom. Win10 og disse nye Lumia telefonene virker å være et friskt pust i markedet :)

 

Har stor tro på Microsofts satsing videre.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har bare såvidt testet WP før, men er denne en telefon som kan passe for min far som fortsatt tviholder på en dummy-Nokia? Nå trenger han snart å oppgradere til en telefon med skikkelig nettleser i forbindelse med jobb. Android har jeg prøvd å få han til å teste en del, men det har ikke vært noen innertier. Iphone er for dyrt. Ser for meg at "tilsene" kan være lette å forstå for han, også siden han kjenner greit til Windows.

Endret av Anti LFC
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...