Gå til innhold

GUIDE: Kjappere mobil på 1-2-3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og kortere annimasjonstid gjør vel at ting skjer raskere, så da får man en raskere telefon?

 

Nei det er ikke sikkert. Ofte er det lagt til animasjoner mens ting lastesi bakgrunnen. Dersom animasjonen er ferdigspilt halvveis i lastingen vil man fortsatt måtte vente. I realiteten kan telefonen sånn sett føles tregere, selv om den naturligvis ikke er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og kortere annimasjonstid gjør vel at ting skjer raskere, så da får man en raskere telefon?

Nei det er ikke sikkert. Ofte er det lagt til animasjoner mens ting lastesi bakgrunnen. Dersom animasjonen er ferdigspilt halvveis i lastingen vil man fortsatt måtte vente. I realiteten kan telefonen sånn sett føles tregere, selv om den naturligvis ikke er det.

 

Det gjør den raskere i de tilfeller det er mulig, selv om det kanskje ikke gjelder hver eneste gang, men det gjør den aldri tregere, så sånn sett syntes jeg man fint man si at telefonen blir raskere.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

På de fleste telefoner er det jo ekstra skall som ikke bare kan slås av. Touchwiz sløver ned telefonene fra Samsung og selv om jeg ikke vet hva Sony, LG eller de andre sine heter, regner jeg med at de ikke heller gjør mobilen raskere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...