Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer ikke til PC i januar likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror så mange at utsettelser er synonymt med god kvalitet? Absolutt ingenting tyder på det.

 

AtW

 

Har ikkje påstått det. Kvaliteten ventar eg å vere der uavhengig av om det blir utsett eller ei.

 

Men når Rockstar skriv at dei treng meir tid på å ferdigstille spelet, så går eg ut frå at produktet blir betre av at dei brukar lengre tid på det.

 

Utsetjingar er for meg noko som tidvis er nødvendig for å kunne ferdigstille eit prosjekt sånn som utviklaren vil ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To måneder til med optimering er greit nokk det. At det skal sjekke etter nett iblandt liker jeg ikke akkurat.

 

Vil selv kjøpe spillet på nytt igjen en 3 gang lett, men liker å vite at jeg kan spille de fleste spillene mine når som helst uten å trenge internett-tilkobling hele tiden.

 

Om nettet plutselig detter ut er vi da screwed ? Må jeg da sette på konsollversjonen av GTA5 og spille vanilla-style ?

Lenke til kommentar

Jeg vil heller vente lenge på et ferdig spill enn å måtte sitte igjen med et tog-krasj av et spill..

 

Etter å ha fått servert søppel som Bf4, Ass-creed Unity, Drive Club, Rome Total War 2 og en haug med andre uferdige spill så er man ganske tett i pappen om man ikke godtar utsettelser.

Etter å ha lest litt på Rockstar forumene så ble jeg trist, trist fordi alle drittungene hater på utviklerne, enda deres eneste intensjon er å gjøre spillet så bra som mulig ved launch.

 

Ved å sippe over at det tar lang tid med spill så ber dere om å få servert uferdige spill som aldri burde sett dagens lys.

 

Cod generasjonen er bortskjemt med at det kommer spill på løpende bånd hvert eneste år, kvaliteten driter de langt i bare de får det NÅÅÅ..

 

Det er ikke utsettelsen i seg selv som er problemet og grunnen til at man blir irritert på rockstar. Problemet er at de gang på gang feilbedømmer tidslimitene sine. Man skulle tro dem snart burde lært å ha oversikt over tidsskjemaet sitt nå slik at de kan sette en litt mer presis lanseringsdato frem for at man må utsette og utsette.

Det er ihvertfall dette som irriterer meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor tror så mange at utsettelser er synonymt med god kvalitet? Absolutt ingenting tyder på det.

 

AtW

Her føler jeg du misforstår med vilje. At spill blir utsatt fører ikke automatisk til at spill blir bra. Det er det ingen som har sagt. Men det fører med all sannsynlighet til at spillet blir bedre.

 

At de spillene som ble listet opp ikke endte opp som gode produkter har ingen betydning i denne sammenheng, de hadde vært enda dårligere hvis de ikke ble utsatt i det hele tatt. Poenget var at spillene trengte mer tid.

Endret av Jakoozie
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Utsettelse er bare et sunnhetstegn. Rister på hodet av alle som skal nå piratkopiere det pga dette. Gjelder da ikke kommentarene her......foreløpig ;)

 

Hvordan skal du kunne piratkopiere et spill som ikke er ute? Siden de har satt internett forbindelse som et av kravene, så tror jeg piratene skal få slite litt med å installere spillet.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror så mange at utsettelser er synonymt med god kvalitet? Absolutt ingenting tyder på det.

 

AtW

De skriver jo selv at de trenger litt mere tid for å finpolere spillet og litt mere testing før de gir det ut.

 

Edit: Det betyr jo ikke nødvendigvis at spillet er helt uten feil ved lansering, men jeg går nå ut i fra at spill opplevelsen vil bli bedre når de skriver at de trenger litt mere tid på å ferdigstille spillet.

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg kunne forstått at det hadde blitt et par uker ekstra.

 

Men når det er 14 dager til planlagt release og de kommer med en utsettelse på hele 2 måneder.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...