Gå til innhold

Nå er Filmgrail klar i iTunes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, www.imdb.com ikke bra nok?

 

imdb forteller deg vel ikke hvor du kan strømme filmen fra? Det er dette som gjør denne så bra. Søk på en skuespiller og finn den filmen du vil se. Appen forteller deg da om den ligger på netflix, Get osv. Leste du ikke artikkelen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Uhm, www.imdb.com ikke bra nok?

 

imdb forteller deg vel ikke hvor du kan strømme filmen fra? Det er dette som gjør denne så bra. Søk på en skuespiller og finn den filmen du vil se. Appen forteller deg da om den ligger på netflix, Get osv. Leste du ikke artikkelen?

Har google på min mobil jeg. Sikkert en god app, men IMDB er rimelig komplett på nytt og gammelt. Oversikt over hvor ting kan streames ser jeg ikke helt behovet for enda. Er altfor mange leverandører med forskjellig innhold :)

Lenke til kommentar

Hei Lasse.

Oversikt over hvor ting kan streames ser jeg ikke helt behovet for enda. Er altfor mange leverandører med forskjellig innhold :)

 

Nettopp det er grunnen til at vi tenker denne appen blir nyttig. Nå kan du få oversikt over alt innholdet på tvers av leverandører mye enklere.

 

Helt enig i at IMDB er bra. Vi prøver ikke å konkurrere med dem, men å levere noe de ikke har. I dette tilfellet et enkelt og intuitivt sjangersøk. Prøv selv og se: https://itunes.apple.com/no/app/filmgrail/id896734318?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror helt sikkert produktet her er bra. Tror vel egentlig at det er litt tidlig ute. I familien vår er det Netflix som brukes til streaming og vi syns det er helt ok i forhold til ungene våre. Ikke så spennende for oss voksne alltid, men man må liksom velge noe. Å betale for 3-4 streamingtjenester kommer ikke til å skje. Jeg skal teste APPen. Kanskje den overrasker meg :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Lasse.

Oversikt over hvor ting kan streames ser jeg ikke helt behovet for enda. Er altfor mange leverandører med forskjellig innhold :)

 

Nettopp det er grunnen til at vi tenker denne appen blir nyttig. Nå kan du få oversikt over alt innholdet på tvers av leverandører mye enklere.

 

Helt enig i at IMDB er bra. Vi prøver ikke å konkurrere med dem, men å levere noe de ikke har. I dette tilfellet et enkelt og intuitivt sjangersøk. Prøv selv og se: https://itunes.apple.com/no/app/filmgrail/id896734318?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Prøvde å laste den ned nå... Gikk ikke så bra siden jeg ikke kjører IOS 7.1... Så da får det bli senere når jailbreak til IOS 8 er på plass en gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes en nettaide med lignende funksjon: moreflicks.com. Her er nok ikke selve letingen og søkingen like intuitiv som i filmgrail, men hvis du først finner en film (eller tv-serie) du vil streame, vil du få en grei oversikt over leverandører.

 

Merk at den er mest nyttig for folk med en vpn-tjeneste, da den baserer seg stort sett på amerikanske tjenester. Det beste er at man får opp hvilke netflix-regioner som har filmen/serien, slik at man har hele verdens netflix-utvalg. Fungerer ypperlig i samarbeid med unblock us siden man med den kan bytte netflix-regioner lett som en plett. For eksempel fant jeg ut med moreflicks at Fargo-serien kom ut episode for episode etter som sesongen gikk på den nederlandske netflix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Knall, dette så veldig bra ut, er selv som mange andre glad i en god film og alltid på jakt etter nye. Sosiale biten med å se hvilke filmer venner også er interessert i virker også internsang, men da måtte det kommet støtte for flere platformer ettersom omgangkretsene mine er splittet litt utover både iOS, Android og WP.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes en nettaide med lignende funksjon: moreflicks.com. Her er nok ikke selve letingen og søkingen like intuitiv som i filmgrail, men hvis du først finner en film (eller tv-serie) du vil streame, vil du få en grei oversikt over leverandører.

 

Merk at den er mest nyttig for folk med en vpn-tjeneste, da den baserer seg stort sett på amerikanske tjenester. Det beste er at man får opp hvilke netflix-regioner som har filmen/serien, slik at man har hele verdens netflix-utvalg. Fungerer ypperlig i samarbeid med unblock us siden man med den kan bytte netflix-regioner lett som en plett. For eksempel fant jeg ut med moreflicks at Fargo-serien kom ut episode for episode etter som sesongen gikk på den nederlandske netflix.

 

Det kommer ikke frem i artikkelen, men Filmgrail finnes også på nett på www.filmgrail.com.

Den inneholder kun filmer som er faktisk tilgjengelige i Norge. Flere soner kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

 

Hei Lasse.

Oversikt over hvor ting kan streames ser jeg ikke helt behovet for enda. Er altfor mange leverandører med forskjellig innhold :)

 

Nettopp det er grunnen til at vi tenker denne appen blir nyttig. Nå kan du få oversikt over alt innholdet på tvers av leverandører mye enklere.

 

Helt enig i at IMDB er bra. Vi prøver ikke å konkurrere med dem, men å levere noe de ikke har. I dette tilfellet et enkelt og intuitivt sjangersøk. Prøv selv og se: https://itunes.apple.com/no/app/filmgrail/id896734318?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Prøvde å laste den ned nå... Gikk ikke så bra siden jeg ikke kjører IOS 7.1... Så da får det bli senere når jailbreak til IOS 8 er på plass en gang

Du kan jailbreake iOS 7.1.2 :)

Lenke til kommentar

Hei Lasse.

Oversikt over hvor ting kan streames ser jeg ikke helt behovet for enda. Er altfor mange leverandører med forskjellig innhold :)

 

Nettopp det er grunnen til at vi tenker denne appen blir nyttig. Nå kan du få oversikt over alt innholdet på tvers av leverandører mye enklere.

 

Helt enig i at IMDB er bra. Vi prøver ikke å konkurrere med dem, men å levere noe de ikke har. I dette tilfellet et enkelt og intuitivt sjangersøk. Prøv selv og se: https://itunes.apple.com/no/app/filmgrail/id896734318?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

 

Når kommer'n til Windowsphone da?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...