Gå til innhold

Dragon Age: Inquisition utsettes til november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, jeg har ikke store forhåpninger til dette spillet uansett. Synst EA/Bioware fokuserer alt for mye på å prøve å skape hype rundt spillet og jeg har generelt sett en "feil" følelse over hele spillet. At de nå utsette det en liten månde kan jo tolkes slik det vil.

Dragon Age Origins er blant mine topp 10 spill, og spiller det den dag i dag. Dragon Age 2 fortjener ikke å bære dragon age navnet engang, rett og slett en stor skamm at en utvikler som bioware kunne spy ut noe slikt, og er vel i stor grad grunnen til skepsisen rundt Inquisition.

Lenke til kommentar

Dessverre har jeg null interesse i Bioware spill nå. Jeg leser fortsatt nyheter om spillene deres for å se om jeg kanskje kjenner et lite snev av opprømthet, men det skjer bare ikke.

Ikke kjøpte jeg DA2, og ikke kjøpte jeg ME3, og føler egentlig ikke at jeg har gått glipp av noe.

Få se hva responsen blir til dette spillet før jeg gir opp Bioware spill totalt.

Lenke til kommentar

De trenger vel litt ekstra tid for å plukke ut essensielle deler av spillet for å lage day1 DLC av de slik som med mass effect 3:from the ashes.

 

Det er deprimerende å se hva bioware har blitt etter å ha skapt spill som baldurs gate, mass effect og dragon age

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bildet av den dvergen gjør meg litt småkvalm.. Får meg til å tenke på DA2 :yuck:

Varric var jo helt fantastisk i DA2 :) Negativiteten <3

 

 

Varric var en interessant karakter med en grei dybde som en faktisk var interessert i å lære mer om og bli bedre kjent med, bare så synd at han og var den eneste. Etter min mening. DAO Derimot hadde nærmest alle "kompanjongenne" dine interessante bakgrunner og hisotrier som gjorde deg genuint intresert i å finne ut mer om de samtidi som du ble til en viss grad knyttet til de. Noe de etter min mening fullstendig klumsett til i DA2 der du har en fullstendig monoton og kjedlig Mage som syter over hver en minste ting og er mer irriterende en noe annet, en helt latterlig dumm Alv , en veldig mannelig kvinnlig kriger , en rouge som er der ene og alene for eye candy , og Fenris som faktisk er en god karakter som de desverre måtte ødlegge med å presse på en upassande homofil romance på som nærmest blir presset på deg selv om du ikke ville.

 

Jeg håper virkelig så inderlig at de klarer å komme seg opp på kvaliteten de hadde i Origins, men jeg tviler sterkt da det ser ut til å bli såpass forskjellige spill som det virker som de har plukket mer fra DA2 enn origins, men fremtiden for vise :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

 

Først Hele The Sims 2 kolleksjonen gratis på Origin, så etterfølges det av 2 utsettelser.

 

Kanskje Andrew Wilson kan endre litt kurs ihvertfall, før selskapet kjøres rett inn i en storm av surrealistiske dimensjoner.

Wait, whaaat? Sims2 gratis? :eek:

Nei ikke Sims 2, men Sims 2 ultimate edtition, jepp, de har gitt ut alle ekstra pakkene med hoved spillet gratis, helt sykt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...