Gå til innhold

Politi og røver i nytt Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i huleste har dette med Battlefield serien å gjøre?. Er ikke Dice som er utvikler engang. Hater å hoppe på EA hat vogna men nå virket det som at EA bare skal klistre Battlefield på alt for å pushe salg.

 

Triste greier, BF4 og BF3 var ræva og nå dette tullet her?.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hva i huleste har dette med Battlefield serien å gjøre?. Er ikke Dice som er utvikler engang. Hater å hoppe på EA hat vogna men nå virket det som at EA bare skal klistre Battlefield på alt for å pushe salg.

 

Triste greier, BF4 og BF3 var ræva og nå dette tullet her?.

 

Bf3 var imo toppen av Battlefield serien. Så går det nedover fra Bf4, og med Hardline har Dice hoppet av skuta, som bare vil synke og synke imens EA melker alt de kan av restene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: En lavpanna rip-off av payday & CS serien, *MEN* med BF elementer som å kjøre bil/lastebil/heli/båt/ubåt/krigsskip/atomstrimshoder/satelitter/romsonder...... *shrug*

 

Kan like greit si det med en gang; Kommer ***aldri*** til å bli kjøpt..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Hva i huleste har dette med Battlefield serien å gjøre?. Er ikke Dice som er utvikler engang. Hater å hoppe på EA hat vogna men nå virket det som at EA bare skal klistre Battlefield på alt for å pushe salg.

 

Triste greier, BF4 og BF3 var ræva og nå dette tullet her?.

 

BF3 var bra, BF4 er også bra. Da var det etablert.

 

Dette blir nok noe som utvikles paralellt med "hovedserien". Derfor det ikke er Dice som utvikler den.

 

Synes derimot dette spillet ser spennende ut, og tror det blir ett spill som kan by på en masse timer med online spilling.

 

Synes det er artig at man kan dømme noe neden-om og hjem basert på _navnet_ og info som at en FPS får _våpen_ og _kjøretøy_....... Ikke minst at det blir utvilket av EA som på tross av hva mange måtte mene leverer (eller gir ut, siden det er det de gjør gir ut.) flere gode spill i året.

 

Viceral games er heller ikke noe dårlig selskap, og har bevist at de kan levere gode spill.

 

Dette hatet mot EA for hatets skyld er tullete. Dette spillet har _alle_ muligheter for å bli ett morsomt spill, er det da ikke dumt å si allerede nå at det er dårlig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

BF3 var bra, BF4 er også bra. Da var det etablert.

 

Nei, no driv du på med feiletablering.

 

Viceral har ikkje gjeve ut ein FPS i Battlefield sin stil, og har heller ikkje jobba med Frostbitt motoren som ikkje eingong Dice har klart å gjera noko brukbart med sia BC2.

Spele har lika god om ikkje betre sjanse får å bli eit skikkeleg møkka spel så da har får å bli eit godt spel. Å tru at eit spel du nesten ikkje veit noko om blir bra er lika dumt så tru at da blir dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg håper at det blir store maps på dette spillet, jeg har skippet BF4 etter å ha blitt over halvveis utbrent på fps i BF3.

 

Dette ser interessant nok ut til å følge informasjonen hvertfall, men jeg tror det uansett er positivt at denne "spinoff-delen" kommer som en del av Battlefield-serien.

 

Det jeg håper er at dette spillet med moderne våpen og gadgets osv baner vei for skikkelig WW II fest i BF5 uten alle gadgets, unlocks og andre "fiffige" ting som jeg ærlig talt begynner å bli lei av. Jeg vil ja ett WW II spill med store brett, mange spillere med dagens grafikk.

 

Det var legitimt å være lei av WW II settingen da den nærmest forsvant en god del år tilbake men nå vil jeg ha den tilbake med dagens teknologi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En skikkelig god WW2 fps hadde vært på sin plass ja :)

 

Men jeg grimmes over at dette også kommer til PS3 og 360, da ser jeg for meg nok ett spill som ikke utnytter potensialet i PS4 og One. PC utgaven til syvende og sist sitter da igjen med svarteper.

Lenke til kommentar

 

BF3 var bra, BF4 er også bra. Da var det etablert.

Nei, no driv du på med feiletablering.

 

Viceral har ikkje gjeve ut ein FPS i Battlefield sin stil, og har heller ikkje jobba med Frostbitt motoren som ikkje eingong Dice har klart å gjera noko brukbart med sia BC2.

Spele har lika god om ikkje betre sjanse får å bli eit skikkeleg møkka spel så da har får å bli eit godt spel. Å tru at eit spel du nesten ikkje veit noko om blir bra er lika dumt så tru at da blir dårlig.

Tror nok du misforsto litt. Jeg har aldri påstått at Viceral har gitt ut FPS i battlefield sin stil, men jeg sa derimot at Viceral har laget bra spill tidligere, så de har all fortsetning for å lage ett godt spill nå også, selv om det ikke er fullt så likt som det de har laget tidligere.

 

Det er også forøvrig kommet en trailer hvor de nevner at Dice og Viceral jobber ganske så nærme hverandre på dette spillet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0WHMCa1FbWE

 

Nå dveler vi forøvrig inn på litt mer filosofiske spørsmål da jeg mener det er fullt mulig å kunne si at et spill blir bra, eventuellt ok. (Jeg skrev vel "Morsomt") Enn å med en gang si at det blir dårlig.

 

 

Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar

Enda godt at det ikke er DICE som utvikler dette spillet for da hadde jeg styrt langt unna noe kjøp.

 

Merkelig at jeg ikke har hørt om Visceral, enda jeg har spilt alle Dead Space spillene. Dead Space 1-3 var jeg kjempe fornøyd med, så er kanskje muligheter for at dette blir et knakende godt spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har nå elsket BF serien siden den startet, og gjør det enda. Syntes dette begynner å minne litt vel mye om kommentarfeltene på VG.no når man slakter et spill på SÅ tidlig stadium. Iallefall med så vidt tynne argumenter. (IMO)

Hadde en lykkelig periode med SWAT serien også, og Tom Clancy spillene i samme sjanger. Dersom de får til en vellyket mix av disse spillene så klager ikke jeg. Uavhengig av om det er EA eller andre som står ansvarlig. Dersom jeg skal se et potensielt problem her så er det heller noe som preger spillbransjen på et mer generelt nivå! Det at det meste bli laget for å tekkes konsoll-spillere, og at PCen dermed ender opp med dårlig optimaliserte løsninger og urealisert potensiale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde vært mer interessant om det var en ny IP. Virker som de slenger på Battlefield navnet fordi de vet det garantert vil selge mer da, da spillet i seg selv ikke kommer til å være særlig bra. Om det ødelegger battlefield merkevaren kan være en konsekvens. Blir spennende å se

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Enda godt at det ikke er DICE som utvikler dette spillet for da hadde jeg styrt langt unna noe kjøp.

 

Merkelig at jeg ikke har hørt om Visceral, enda jeg har spilt alle Dead Space spillene. Dead Space 1-3 var jeg kjempe fornøyd med, så er kanskje muligheter for at dette blir et knakende godt spill

 

hvorfor liker du ikke DICE? problemene i BF4 var ikke DICE sin skyld, det var 90% EA sin skyld som først presset til å gi det ut alt for tidlig og så nekte DICE å bruke de folkene de har til å fikse på det, så det ble mindre enn 1/3 av DICE om jobbet på å fikse det, resten måtte jobbe på Battlefront.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...