Gå til innhold

Politi og røver i nytt Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Enda godt at det ikke er DICE som utvikler dette spillet for da hadde jeg styrt langt unna noe kjøp.

 

Merkelig at jeg ikke har hørt om Visceral, enda jeg har spilt alle Dead Space spillene. Dead Space 1-3 var jeg kjempe fornøyd med, så er kanskje muligheter for at dette blir et knakende godt spill

hvorfor liker du ikke DICE? problemene i BF4 var ikke DICE sin skyld, det var 90% EA sin skyld som først presset til å gi det ut alt for tidlig og så nekte DICE å bruke de folkene de har til å fikse på det, så det ble mindre enn 1/3 av DICE om jobbet på å fikse det, resten måtte jobbe på Battlefront.

 

 

De som jobber i DICE har et kollektivt ansvar de og. Du kan ikke unnskylde en broken game med EA hele tiden. DICE har alltid sluppet uferdige spill med massevis av problemer. Samtidig er det dårlige gameplayet i BF3 og BF4 ikke noe EA har ansvar for.

Lenke til kommentar

Finnes det fortsatt lettlurte pappskaller som lar seg overbevise av EAs store markedsføringmaskin for å kjøpe dritt fra dette jævlige selskapet -- som gang på gang leverer drittprodukt etter drittprodukt, og besmitter alt og alle under sine vinger med DLCs, halvferdighet, bugs, "premium deals" og annen pisspreik som skriker ut "JEG DRITER I DEG SOM KUNDE OG VIL BARE TA LOMMEBOKA DI ENKLEST MULIG!"?

 

Som om Battlefield ikke hadde blitt voldtatt nok allerede. Dette ser jo til og med dårlig ut på gameplay-videon! Bad Company 2 virket som et ålreit spill når Battlefield 3, og Battlefield 3 virket som et mesterverk når Battlefield 4 kom ut. Mon tro om de vil fortsette denne tradisjonen?

 

Jeg er jammen meg glad jeg gikk over til Arma og slapp dette helvetet.

 

For dere andre som har tanker om pre-order: kos dere!

Lenge siden jeg har lest såpass mye søppel på få linjer. Jeg er heller ingen fan av EA - men de har stått bak mye god underholdning.

 

Koser meg med BF4 nå om dagen, har har fått mange gode timer i både BC2 og SimCity. Jeg har også mange timer i Arma serien, og ser virkelig ikke hvorfor overgangen din betyr noe. Er vel fult mulig å spille begge to, det er tross alt veldig forskjellige spill, selv om begge handler om krig.

 

Jeg kan forstå hvorfor mange misliker EA og til viss grad DICE, men som regel, som du beviser, er det i grunn meningløst vås.

 

Tusen hjertelig takk,! En pre-order blir det nok ikke med det første... Jeg foretrekker å sitte med noe mer kunnskap enn denne traileren før jeg lar dommen falle.

Endret av Woods
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Enda godt at det ikke er DICE som utvikler dette spillet for da hadde jeg styrt langt unna noe kjøp.

 

Merkelig at jeg ikke har hørt om Visceral, enda jeg har spilt alle Dead Space spillene. Dead Space 1-3 var jeg kjempe fornøyd med, så er kanskje muligheter for at dette blir et knakende godt spill

hvorfor liker du ikke DICE? problemene i BF4 var ikke DICE sin skyld, det var 90% EA sin skyld som først presset til å gi det ut alt for tidlig og så nekte DICE å bruke de folkene de har til å fikse på det, så det ble mindre enn 1/3 av DICE om jobbet på å fikse det, resten måtte jobbe på Battlefront.

 

Har ikke noe i mot DICE, men de viser jo hvor "flinke" de er når de utvikler en engine til spillet som de selv ikke skjønner bæra av. BF3 og BF4 er gode eksempler på hvor elendig Frostbite 3.0 egner seg i et FPS spill. Gode gamle Frosbite 2.0 som de hadde i Bad Company 2 fungerte helt ypperlig, men etter det har det bare gått nedover med DICE og Frostbite.

Frostbite 3.0 ser helt fantastisk ut, men det er alt.

Lenke til kommentar

 

 

Enda godt at det ikke er DICE som utvikler dette spillet for da hadde jeg styrt langt unna noe kjøp.

 

Merkelig at jeg ikke har hørt om Visceral, enda jeg har spilt alle Dead Space spillene. Dead Space 1-3 var jeg kjempe fornøyd med, så er kanskje muligheter for at dette blir et knakende godt spill

hvorfor liker du ikke DICE? problemene i BF4 var ikke DICE sin skyld, det var 90% EA sin skyld som først presset til å gi det ut alt for tidlig og så nekte DICE å bruke de folkene de har til å fikse på det, så det ble mindre enn 1/3 av DICE om jobbet på å fikse det, resten måtte jobbe på Battlefront.

Har ikke noe i mot DICE, men de viser jo hvor "flinke" de er når de utvikler en engine til spillet som de selv ikke skjønner bæra av. BF3 og BF4 er gode eksempler på hvor elendig Frostbite 3.0 egner seg i et FPS spill. Gode gamle Frosbite 2.0 som de hadde i Bad Company 2 fungerte helt ypperlig, men etter det har det bare gått nedover med DICE og Frostbite.

Frostbite 3.0 ser helt fantastisk ut, men det er alt.

Tenkte ikke noe over det før nå, men synes det er særdeles morsomt at du og en annen (dere er de to første jeg har sett i en forumtråd som har påstått det forresten) påstår at Dice ikke kan bruke Frostbite 3.

Tror og forøvrig vet at Dice har god kontroll på FB3.

(Forøvrig 15+ spill som enten bruker Frostbite 3 eller er under utvikling med Frostbite 3, blant annet NFS: Rivals, Mirror's Edge 2 og Dette, BF: Hardline)

 

EDIT: Bf3 Brukte forøvrig Frostbite 2, ikke Frostbite 3.

Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar

Hvordan Frostbite fungerer i andre spill har aldri vært et tema. Jeg påstår og holder ved at Frostbite 3 er en elendig motor når det kommer til FPS spill. Hverken BF3 eller BF4 har hvert spill som det holdes profesjonelle turneringer i å det kommer jo av at ikke Frostbite fungerer som det burde. Det har gått over et halv år å DICE har enda ikke klart å luke ut problemene som er i BF4, så det tyder jo på at de har utviklet en engine de rett og slett ikke skjønner seg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan Frostbite fungerer i andre spill har aldri vært et tema. Jeg påstår og holder ved at Frostbite 3 er en elendig motor når det kommer til FPS spill. Hverken BF3 eller BF4 har hvert spill som det holdes profesjonelle turneringer i å det kommer jo av at ikke Frostbite fungerer som det burde. Det har gått over et halv år å DICE har enda ikke klart å luke ut problemene som er i BF4, så det tyder jo på at de har utviklet en engine de rett og slett ikke skjønner seg på.

Det morsomme er dog at disse "problemene" er nesten helt borte.

 

Enda morsommere er det at jeg har spillt PC versjonen siden lansering og eneste "problemet" jeg har vært borti er at Kill cam viste at motstander hadde 0 liv igjen, noe som bare er ett visningsproblem. (når livet var under 1, så viste killcam null istedenfor 1, som det har gjort tidligere og nå gjør)

 

Ellers så har konsoll-versjonen sliti endel med "netcode" problemer, men de største problemene der er også blitt fikset nå. Som f.eks. Rubber banding.

 

Helt 100% netcode kommer nok BF seriene aldri til å ha, ettersom det er såpass mye som skal koordineres samtidig. (Derfor man ikke kan sammenlikne med enklere spill som CS og COD.)

 

Igjen; BF3 Brukte samme engine, altså Frostbite 2.0, som BC2 Så når du "hyller" BC2 og samtidig slenger drit om Engine brukt i BF3 så er du litt selvmotsigende.

 

Og jeg vet ikke helt hvor du følger med på E-sport men ESL - Electronic Sport League, holdt BF3 turneringer og holder BF4 turneringer. http://www.esl.eu/eu/bf4/

 

Det ble blant annet avholdt turnering i katowice på EMS One hvor Fnatic gikk av med seieren.

 

EDIT: Trykk leif og redundans.

Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar

Jeg regner ikke med at nettkoden skal være 100%, men jeg vil ha den tilbake på nivå med Bad Company 2.

Opplevde aldri å bli skutt bak cover, kulene mine traff fiendene hver gang og svært sjeldent opplevde jeg å tradekille.

I BF4 har jeg opplevd så mange ganger å plutselig dø etter at jeg har kommet meg 5 meter bak en vegg, headshots med sniper rifle som ikke blir registrert, ser kun en blodsplatt når kula treffer fiendens hode og trade kills alt for ofte.

Tradekills har blitt mye bedre siden launch, men er ikke helt perfekt enda. De har enda en stor jobb foran seg visst de skal klare å få BF4 på samme nivå som Bad Company 2 var.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare så det ikke er noen tvil.

 

Har prøvd Battlefield Hardline beta. Det suger hesteræv. Ser egentlig bare ut som en mod lagt over en tidlig versjon av BF4. Game modene er kjipe i lengden. Og det skal de ha 500 spas for? Sweet jesus. Greit nok at det er beta, men burde allikevel vise noe mer lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...