Gå til innhold

Derfor har PlayStation 4-spaken dette blå lyset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt ulogisk at lyset må stå på hele tiden.

 

EDIT: og de kunne vel forsåvidt brukt IR?

 

IR er det begrenset avstand og IR-lyset kan heller ikke brukes for å identifisere kontrolleren mot en kameramodul. (Det går sikkert, men tror det er for lite pålitelig.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Dårlig forklaring etter min mening, det er jo ikke verre enn at man tillater enabling/disabling avhengig av om man faktisk bruker Morpehus...

Lenke til kommentar

Thief bruker lyset i kontrolleren til å signalisere om du er skjult i skyggene (blått lys) eller ute i lyset (hvitt lys). Nå er det jo uansett et ikon på skjermen og lyseffekter i bildet som viser det samme, så det er litt gimmick.

 

Lagt merke til fargen på kontrolleren i taggeoppdragene i infamous second son da?

Lenke til kommentar

Er Infamous second son noe bra spill egentlig. Jeg ble ikke ustyrlig villt begeistret av den lille trailer-snutten som jeg fant på PS4'en min. Holder fingrene vekke da spill koster en del penger til Playstation4. Har foreløpig brukt opp kvoten til spill på en liten stund ihvertfall. Og jeg har kun 2 titler foreløpig.

 

Er Assasins Creed et bra spill. Ok grafikk har prøvd det. Men jeg har ikke utforsket spillet annet enn innledningsvis. Synes GTA-5 er mer verdt å vente på. For GTA har jeg ihvertfall litt sånn smått forhold til fra før. Utrolig at det ikke kommer før til "sommeren".

Lenke til kommentar

Er Infamous second son noe bra spill egentlig. Jeg ble ikke ustyrlig villt begeistret av den lille trailer-snutten som jeg fant på PS4'en min. Holder fingrene vekke da spill koster en del penger til Playstation4. Har foreløpig brukt opp kvoten til spill på en liten stund ihvertfall. Og jeg har kun 2 titler foreløpig.

 

Er Assasins Creed et bra spill. Ok grafikk har prøvd det. Men jeg har ikke utforsket spillet annet enn innledningsvis. Synes GTA-5 er mer verdt å vente på. For GTA har jeg ihvertfall litt sånn smått forhold til fra før. Utrolig at det ikke kommer før til "sommeren".

 

Og vi vet faktisk ikke sikkert om det kommer i det hele tatt. Alt er bare rykter, og den kan jo like gjerne hende at det ikke kommer i det hele tatt (akkurat som red dead redemption)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...