Gå til innhold

Neste Assassin's Creed tar oss med til Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor droppet de søndagshenrettelsen på torget egentlig? Ta med hele familien og se showet! Morro for hele familien! Røkla får også utløp for blodtørsten som de har bygget opp ved å slave for adelen. Win-win for både den usleste småbonde og den edleste adelsmann, bortsett fra for han som blir hengt/kappet hodet av/brent/radbrukket samt hengt på hjul og steile da.

 

29cub9h.jpg

De visste å ha det morro i gode gamle dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den franske revolusjonen var jo en spennende tid som ikke er utforsket noe særlig i spill, men for Assassin's Creed-serien sin del virker dette som et litt for trygt og likt valg i forhold til de forrige spillene i serien. Dette blir det tredje spillet på rad i hovedserien som tar for seg 1700-tallet, og for en franchise som er blitt beskyldt for ikke å ha fornyet seg nok, spørs det om det ikke hadde vært lurere å gå til en helt annen tidsepoke. Oldtidens Egypt, det føydale Japan, de tidlige sivilisasjonene i Sør-Amerika eller antikkens Hellas hadde vært mer spennende settinger på dette stadiet i spillserien.

Endret av ShampooMacTavish
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er greit interessert i historie så jeg synes den franske revolusjonen er en spennende epoke, og en veldig viktig del av europeisk historie. Stormingen av Bastillen, Robespierre, Danton og terror-regimet og en by og nasjon i kaos gir et bra bakteppe for AC. Det er kun oldtidens Egypt som ville scora høyere i mine øyne så det må de gjerne komme med til neste år :)

Lenke til kommentar

Utrolig traurig, grå og "standard" by, Paris. Ser ikke for meg mye moro her, og jeg synes det er synd at de bare skal forkaste de flotte elementene med å reise på det åpne hav slik man kunne i AC4.

 

Ja enig men får vel vente på mer info. kan jo hende man kan få båt i dette også.

Lenke til kommentar

Syns egentlig ikke de to siste pirat spillene er noe særlig, dvs, det har vel bare kommet ett "pirat AC", men det med Connor i amerika var greit nok, men likte det bedre når de var nedover i europa og slikt, AC2 var kanskje det beste spillet syns jeg, men brotherhood var også nice, AC1 var også kult, men det var litt langt når man måtte ri hele veien mellom stedene eller byene, men som sagt, de beste spillene var de som var inntil revelution, etter revolution som også kanskje var litt så om så, så syns jeg ikke de to siste spillene har vært AC, sier ikke at de to siste har vært dårlige, men de har kanskje ikke vært helt min smak, syns det er nokså kjedelig i lengden å flyte rundt i en båt, så fast travel er nice, men misliker det når jeg må kjøre båt på andre siden av mapet der jeg ikke har noe fast travel tilgjengelig enda.

Men AC4 er gøy når man er på fastland og kan løpe rundt etc også blir jeg alltid forvirra siden i de to siste spillene så har de lagt til ting og liksom endra litt på knappe layouten og ting man gjør med knappene, jeg er litt sånn vane menneske som alle, men alt i alt så er jo ikke spillene dårlige og AC serien er ett av ytterst få spill som ikke er FPS jeg gidder å bry meg om, fins ett par andre også, men AC er gøy å spille i lange lengder i bunn og grunn, MP bryr jeg meg ikke om, syns de kunne kutta ut MP å heller satt de kreftene og konsentrasjonen på SP, men men, alt skal jo ha MP nå tildags, synd men sant.

Lenke til kommentar

Ble litt trist når ryktene rundt handling i Japan ble avfeiet, men blir vel kjøpt dette også siden det er det første spillet utviklet for den nye hardwaren. Black Flag var pent på PS4 , men man merker jo at det er utviklet med forrige generasjon i tankene.

Lenke til kommentar

De kan fint lage enda et spill med åpent hva. Havet var ganske lite i AC3 (etter hva jeg har hørt, men jeg kom aldri så langt), og hvor mange spill har de hatt på rad uten hav i det hele tatt? ;) Hadde de plassert det i Japan kunne de fint ha hatt en del oppdrag på havet, men også mye utenom det. Men vi får vel vente på AC6 til neste år, eller AC7 året etter. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...