Gå til innhold

Nvidia tar skylda for enorme kornsirkler i California


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de gav gårdeieren en eller annen kompensensjon for at de tråkket ned avlingen hans.

 

Det er USA, om han ikke får erstatning går han nok sak mot NVIDIA, spesielt hvis han er av typen som leier inn sikkerhetsvakter ville jeg tro. Og du ville jo fått erstatning for noe som dette hvis det var i Norge og, så han får nok erstatning (hvis det han sier om at han ikke visste stemmer). Han får sannsynligvis litt ekstra og.

 

Ganske kult PR-stunt da, men ikke så kult hvis bonden faktisk ikke visste noe om det (blir jo en del ekstra jobb og stress for han, spesielt siden han hyrte vakter.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk ikke det er greit for et firma å ta seg til rette på denne måten helt uavhengig av kompensasjon i ettertid. Hva om gårdeieren hadde ett eller annet familieprosjekt gående, overføring av erfaring mellom generasjoner mellom bestefar eller barnebarn, eller liknende?

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk ikke det er greit for et firma å ta seg til rette på denne måten helt uavhengig av kompensasjon i ettertid. Hva om gårdeieren hadde ett eller annet familieprosjekt gående, overføring av erfaring mellom generasjoner mellom bestefar eller barnebarn, eller liknende?

 

Hallo?

 

Selvfølgelig må han ha visst om det.

Hadde virkelig ikke du merket om et stort mannskap med maskiner trasket rundt på plenen din i to uker?

 

Vil tro at "han ikke visste om det" bare er en del av PR stuntet. Og han har garantert fått en stor slump penger for det.

 

Det sier seg selv at et selskap som Nvidia ikke "bryter" seg inn på private eiendom og begår hærverk. Blir like dumt som å tro at Komplett.no hadde gjort det samme hos en bonde her i norge uten at han visste om det.

Lenke til kommentar

Maskiner?

 

1 mann, litt tau, en planke og noen pinner er det man ofte bruker... maskiner? lol

 

Ja, men en haug med mennesker, midt på dagen fulgt av et kamerateam over en hel dag vekker nok oppsikt. Tviler på at Nvidia hadde tatt seg til rette på den måten. Gårdseieren er garantert med på det.

Lenke til kommentar

 

Ja, men en haug med mennesker, midt på dagen fulgt av et kamerateam over en hel dag vekker nok oppsikt. Tviler på at Nvidia hadde tatt seg til rette på den måten. Gårdseieren er garantert med på det.

 

Kamerateam?

En haug med mennesker?

Midt på dagen?

 

Du konkluderer ut av ingenting og alle konklusjonene dine er sannsynligvis feil.

Lenke til kommentar

 

Kamerateam?

En haug med mennesker?

Midt på dagen?

 

Du konkluderer ut av ingenting og alle konklusjonene dine er sannsynligvis feil.

 

Skjønner at du ikke har lest gjennom artikkelen. Se denne videoen du, kanskje du kommer på bedre tanker... Om jeg konkluderer ut av ingenting lurer jeg veldig på hva du gjør.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5LJCTnNmT48

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Gårdseieren visste ikke at åkeren hans ble brukt til PR-stunt.

 

 

Jeg synes faktisk ikke det er greit for et firma å ta seg til rette på denne måten [...]

 

Er det ingen som har hørt om fenomenet NDA her inne?

Hallo?

 

Selvfølgelig må han ha visst om det.

 

 

Jeg tar utgangspunkt i artikkelens påstand om at han IKKE visste om det, og det er i slike tilfeller det ikke er greit. Hadde firmaet en avtale, er det et helt annet scenario enn beskrevet i artikkelen her, som naturligvis er greit.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk ikke det er greit for et firma å ta seg til rette på denne måten helt uavhengig av kompensasjon i ettertid. Hva om gårdeieren hadde ett eller annet familieprosjekt gående, overføring av erfaring mellom generasjoner mellom bestefar eller barnebarn, eller liknende?

 

Synes det er enda verre at aliens tar seg til rette på denne måten. De har jo aldri gikk kompensasjon i ettertid, og er heller ikke så lett å saksøke.

Lenke til kommentar

Synes det er enda verre at aliens tar seg til rette på denne måten. De har jo aldri gikk kompensasjon i ettertid, og er heller ikke så lett å saksøke.

 

Man kan ikke forvente at aliens kjenner lokal kutyme og følger lokale lover og regler, men det bør man kunne forvente av et firma.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

 

Kamerateam?

En haug med mennesker?

Midt på dagen?

 

Du konkluderer ut av ingenting og alle konklusjonene dine er sannsynligvis feil.

 

 

Å herregud.

 

Det der var patetisk.

 

Hvordan kan du som en 35 år gammel mann selv konkludere med at andre konkluderer feil når du overhodet ikke har sjekket fakta og faktisk beviselig tar feil? Det er så dumt at jeg ikke har ord for det engang.

 

Du er stadig usaklig i bøttevis av tråder og jeg ser sjelden at du klarer å komme til en felles enighet med andre, så jeg er på den andre siden ikke overrasket...

 

 

Hvis noen syntes dette var krasst av meg så har jeg forståelse for det.

Men noen ganger blir man av og til ganske lei av enkelte gjengangere her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...