Gå til innhold

Dette er de ti mest sette spillvideoene på YouTube i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nokk sedd den Gameplay videoen av GTA5 endel ganger selv :D Utrolig nokk ble jeg mellom lansering av GTA5 og lansering av PS4 bare å runne storyen 1 gang så har enda til gode å runne det på nytt med flere avslutninger.

 

Håper enda på å høre nyheter om lansering av PC versjon i tillegg til Next Gen versjon på PS4 og Xbox One. Hadde også støttet å kjøpt en Next Gen Complete Edition av Red Dead Redemption i 1080p om det hadde fådd samme kjærlighet som Square Enix gjør med nye Tomb Raider. Heldigvis at Max Payne 3 finnes på PC fordi PC versjonen i 1080p er så sjef iforhold til konsollversjonene. Selv på min billige GTX 650 Ti så kjører Max Payne 3 helt smooth i 1080p

Lenke til kommentar

Mulig Pewdiepie er mest populært blant 12-åringer, men resten av videoene vil jeg anta har et ganske stort alderspekter. Har selv bare sett én av de som er på lista, så om de er dårlige eller ikke vet jeg ikke. Har mine tvil for så vidt, sett mye direkte kreftfremkallende dårlig på Youtube. Trailere er for min del vanligvis noe av det bedre på den nettsiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste hadde passet bedre på en liste over "årets dårligste videoer". Virker som alt på YT idag, som er populært, er siktet mot 12-åringer.

 

Basert på......hva da?

 

Du liker ingen av spillene, og syns de er for småunger alle sammen og derfor er automatisk alle slike videoer siktet mot 12-åringer?

 

Jeg tror antall 12 åringer som har sett noen av disse videone er forsvinnende liten.

 

Hun som synger i Get Jinxed, er den samme som synger i denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=jt4H824qcQw (norsk forresten)

 

Så ja, sikkert noe sånn som 12-åringer driver med. Og Riot games brukte sikkert utrolig mye tid å ressurser på en cinematic for å gjøre launchen av en ny character enda bedre sånn at flere 12-åringer kjøper mer RP, for 12-åringer er den desidert størstekjøperen av RP. På ingen måte folk som er voksne og har jobb og penger.... men hva vet vel jeg om 12-åringer og hva Riot tenker... du vet sikkert best :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde vært mer interessant å se topp 10 spillrelaterte videoer utenom offisielle videoer fra spillselskaper, altså topp 10 videoer fra "Youtubere".

 

Er heller ikke så veldig imponert over PewDiePie, men tror ofte det er sånn at hvis du liker de første videoene du ser av en Youtuber, følger du ofte med på den kanalen videre.

 

Ut ifra det jeg har sett er favoritten min innenfor spill denne: http://www.youtube.com/watch?v=FDQx-guzx2s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...