Gå til innhold

Flere av Xbox Ones største funksjoner vil koste penger (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje den største mangelen ikke-medlemmer vil savne er Xbox Ones opptaksfunksjon

Hehe. Savne mangelen. Spesiell formulering, eller er det bare meg?

 

Synes forøvrig dette er helt okey. De vil jo tjene penger, og dette gir flere grunner til å abbonere, enkelt og greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Helt enig Harepuz, for oss som er vant til xbox var vel dette knapt en nyhet. Uten gold medlemskapet er ikke xbox 360 mye å skryte av heller. Personlig så gjør det meg ingenting, skal man liksom ta seg råd til å investere i xbox one, uten gold medlemskap? Tror svært få er i denne målgruppen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har Sony bekreftet hva som er gratis og hva som er bak paywallen? De er jo kjent for å lyve så det renner på pressekonferanser så..

 

netflix, mmo spill vil ikke koste noe og det blir opp til utgiverene av spilla å bestemme om spilla vil trenge ps+ , å hvem som lyver mest vet nå ikke jeg med tanke på alle 180`s MS har tatt med xbox one siden den ble annonsert, å utdyp hva sony lyver om ??

Lenke til kommentar

Helt enig Harepuz, for oss som er vant til xbox var vel dette knapt en nyhet. Uten gold medlemskapet er ikke xbox 360 mye å skryte av heller. Personlig så gjør det meg ingenting, skal man liksom ta seg råd til å investere i xbox one, uten gold medlemskap? Tror svært få er i denne målgruppen

 

Hvis man hovedsaklig liker å spille alene? Da er det litt kjipt å ikke kunne bruke f. eks Netflix og eventuelle andre funksjoner.

 

Og om jeg noen gang ender opp med å kjøpe Xbox One, fordi de har klart å lage en helt rå 100% eksklusiv tittel, så holder jeg meg likevel langt unna Gold. Det blir litt prinsipp, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det verste jeg vet er private servere. De sparker folk ut gang på gang uten engang å begrunne hvorfor.

 

Sånn er det på PC de kan vel for pokker klare å skrive invites only. Maken til folk. Smegheads-

Lenke til kommentar

Hehe. Savne mangelen. Spesiell formulering, eller er det bare meg?

 

Synes forøvrig dette er helt okey. De vil jo tjene penger, og dette gir flere grunner til å abbonere, enkelt og greit.

 

Jeg har en kalkulator som du kan få kjøpe av meg.

Dersom du betaler 100 kroner ekstra* og lar meg se og registrere og analysere alt du gjør på den får du lov til å bruke komma-knappen og Tan / Cos / Sin funksjonene som er bygget inn i kalkulatoren.

 

I måneden selvsagt.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

greit nokk at vi må betale for online og slikt, men syens det er merkelig av MS og gjør slik at man må betale for å få tilgang til netflix og tilsvarende apper. De burde vært gratis vis du allerede betaler for netflix ;)

Jeg synes ikke det er greit at man MÅ betale for å kunne spille online med venner. Online spilling er noe som burde være gratis.
Lenke til kommentar

Betale Microsoft eller Sony for at jeg skal få bruke noe jeg betaler ett annet selskap for? Neppe. Dette sinnsvake opplegget med "gull" eller "ps+" for å spille online etc blir for dumt. I de fleste tilfellene bruker MS eller Sony ikke 5 øre på å sikre gode MP servere etc.

Du bør sjekke hva det koster å leie servere, det koster dem store summer å drifte en serverpark med dedikerte servere. XBL Gold har mange millioner mennesker som betaler hver måned for å spille online og gjennomgangstonen er at tjenesten er svært bra og verd pengene.

 

 

netflix, mmo spill vil ikke koste noe og det blir opp til utgiverene av spilla å bestemme om spilla vil trenge ps+ , å hvem som lyver mest vet nå ikke jeg med tanke på alle 180`s MS har tatt med xbox one siden den ble annonsert, å utdyp hva sony lyver om ??

På samme måte som det er opp til utgiverne på Xbox One å bestemme om spillene vil trenge Xbox Live Gold eller ikke. Et spill uten onlinedel vil naturlig nok ikke trenge PS+/XBL Gold. Men samtlige onlinespill på begge konsoller vil kreve at du betaler, det er ikke valgfritt med betaling for onlinespilling på Playstation 4.

 

 

MS har endret sine planer etter press fra spillerne. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det var det beste valget, men spillerne fikk viljen sin i hvert fall.

 

Et knippe løgner fra Sony:

http://www.wired.com/gamelife/2013/02/sony-ps3-promises/

 

 

Så får vi se om det går bedre med PS4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...