Gå til innhold

Nå kan laptop-skjermene bli langt sterkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han duden med EJ brillene er ikke et godt valg for representasjon (too much prozac in the breakfast?) ... mer som anti-reklame.

 

Helt hundre prosent enig. Han snakket utrolig tregt, gjorde det ikke noe spennende, og jeg ventet egentlig bare på en demonstrasjon hele tiden mens han snakket. Eneste demonstrasjonen vi fikk var med en penn, og man bruker tross alt fingre på touch... Rett og slett en dårlig presentasjon synes jeg.

 

P.S. Jeg har aldri hørt noen bokstavelig talt si "x" i en setning der man sier at noe er "så mange ganger bedre". Man skriver x (2 to 3 x better), men man sier vel "times" så vidt jeg vet? Kanskje småplukk, men det irriterte meg nok til at han ikke var en bra representant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

P.S. Jeg har aldri hørt noen bokstavelig talt si "x" i en setning der man sier at noe er "så mange ganger bedre". Man skriver x (2 to 3 x better), men man sier vel "times" så vidt jeg vet? Kanskje småplukk, men det irriterte meg nok til at han ikke var en bra representant.

 

I hans forsvar så sa han "8-10x times" den første gangen :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg kan si meg enig i at X'en var overflødig,med tanke på at han også sa "times".

 

Ellers så synes jeg for min del at det var en grei presentasjon av den nye glasstypen.

Han snakket klart og tydelig,som er en fodel i en hvilken som helst presentasjon.

 

Kanskje ekornet ifra Hoodwinked hadde vist en god del mer entusiasme etter en kopp med kaffe,men på den annen side så hadde det vært langt vanskeligere å få med seg noe av det som ble sagt.

 

Det er i hvert fall sånn som jeg ser det.

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Øøøh... W8 har da ikke noe med dette å gjøre. W8 er jo en som har møtt opp til nachspielet etter å ha hørt om det tullete bra voerspielet som var i lokalet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...