Gå til innhold

Trådløs router, på sparebluss


Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp. Har akkurat flyttet, og med flytting kommer masse ekstra utgifter, derfor er tilgangen til penger noe begrenset en periode. Dessverre må jeg ha trådløs router i løpet av denne perioden, ellers går jeg på veggen.

 

Jeg har internett inkludert i leien. Huseier har modem/router (fra ISP) hos seg, som videre er koblet til en trådløs router. Fra denne routeren har jeg kablet nett ned til meg. Rekkevidden til routeren hans er for dårlig, dessuten vil jeg ha litt ekstra funksjonalitet. Jeg trenger en egen router.

 

Jeg ser helst å ikke bruke mer enn 5-600 kroner, men jeg vil ha mest mulig for pengene (selvfølgelig). Jeg vil gjerne ha både 5Mhz og 2,4Mhz, for å være litt framtidsrettet. Gjerne to USB-tilbkoblinger, men er to umulig holder det sikkert med én. Jeg har en printer jeg vil koble til, derfor USB, men kunne godt tenke meg å ha en disk koblet til i tillegg.

 

Signalet må strekke seg gjennom to lettvegger, eller én murvegg, så det skal ikke by på store problemer.

 

Er det noen som har tips eller forslag? Gjerne både om gode kjøp og kjøp jeg bør holde meg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...