Gå til innhold

– Ryse skal være en stor lanseringstittel til neste Xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det jo ingen som vil ha neste xbox lenger. Men dette er ett spill jeg har siklet etter siden det først ble vist... Dumt det kommer til en (mest sannsynlig) ødelagt konsoll med always online...

 

Men... men... med always online så kan microsoft stoppe alle som chipper xboxene sine og hindre mennesker i å fritt bruke konsollet slik de selv ønsker sikre deg en optimal opplevelse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se for at et kinect-styrt Ryse vil bli like populært som Halo eller Gears, så dersom det stemmer så tror jeg at sjefene i MS har røyket noe som de ikke burde ha røyket.

 

Forza 5 høres dog ut som en sikker vinner.

 

Nå er det jo ingen som vil ha neste xbox lenger. Men dette er ett spill jeg har siklet etter siden det først ble vist... Dumt det kommer til en (mest sannsynlig) ødelagt konsoll med always online...

Har du ikke lest det nyeste ryktet? Siste nytt er at den er "always online" på samme måte som andre moderne underholdningsmaskiner er det. Internett er viktig, men ikke et krav.

http://www.vgleaks.c...x-roadmap-2013/

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Nå er det jo ingen som vil ha neste xbox lenger. Men dette er ett spill jeg har siklet etter siden det først ble vist... Dumt det kommer til en (mest sannsynlig) ødelagt konsoll med always online...

 

Deffør e Playstation bedre og kommer alltid til og være det :) Det kommer alltid til og være den beste Konsol!! PC og PS4 <3 alltid <3 Du treng feks ikkje å betale for og spelle online :) Det kan du velge om du vill, også er det jo ingenting allways online der :D Elske SOOOOOONY!! ;) Løp og forhåndbestill PS4!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se for at et kinect-styrt Ryse vil bli like populært som Halo eller Gears, så dersom det stemmer så tror jeg at sjefene i MS har røyket noe som de ikke burde ha røyket.

 

Forza 5 høres dog ut som en sikker vinner.

 

Har du ikke lest det nyeste ryktet? Siste nytt er at den er "always online" på samme måte som andre moderne underholdningsmaskiner er det. Internett er viktig, men ikke et krav.

http://www.vgleaks.c...x-roadmap-2013/

 

Har alltid hatt ett lite håp at de snur.. Men for deres egen skyld så skulle de ha snudd for lenge siden. Biti i det sure eple og annonsert xboxen når før det tok helt av.. Det er nok mange som har snudd ryggen til microsoft nå pga tankegangen de har hatt, og mest sannsynlig innfører på ett senere tidspunkt..

 

 

Deffør e Playstation bedre og kommer alltid til og være det :) Det kommer alltid til og være den beste Konsol!! PC og PS4 <3 alltid <3 Du treng feks ikkje å betale for og spelle online :) Det kan du velge om du vill, også er det jo ingenting allways online der :D Elske SOOOOOONY!! ;) Løp og forhåndbestill PS4!! :)

Trenger ikke å betale for online-delen, men så funker den ikke på langt nær like bra som microsoft sin ;) Holder meg nok til min kjære 360 enda. Men man skal ikke se bort ifra at det kanskje blir ps4 og kanskje x720 dersom de ikke har always online..

Lenke til kommentar

Har alltid hatt ett lite håp at de snur.. Men for deres egen skyld så skulle de ha snudd for lenge siden. Biti i det sure eple og annonsert xboxen når før det tok helt av.. Det er nok mange som har snudd ryggen til microsoft nå pga tankegangen de har hatt, og mest sannsynlig innfører på ett senere tidspunkt..

 

Dei kan vel strengt tatt "snu" når som helst. Kor mange vil eigentleg droppe å kjøpe ein konsoll fordi det på eit tidspunkt i utviklinga var eit rykte om at den kanskje ville krevje alltid online?

Lenke til kommentar

 

Dei kan vel strengt tatt "snu" når som helst. Kor mange vil eigentleg droppe å kjøpe ein konsoll fordi det på eit tidspunkt i utviklinga var eit rykte om at den kanskje ville krevje alltid online?

 

Fordi Microsoft har oppført seg som noen idioter når de har ignorert alt som har skjedd. De måtte jo sparke en/hinte til at at han bør gå for at de skjønte at, faen.. Resten av verden synes det er teit med det vi holder på å lage..

 

Man lager ett produkt som kundene vil ha, når det er i tilleg så stor etterspørsel etter en ting, så lager du ikke noe som man vet kan ødelegge mye... De må ha tenkt igjennom det med Always Online, ellers haddde de vel ikke kjørt på med det...

Lenke til kommentar

Har alltid hatt ett lite håp at de snur.. Men for deres egen skyld så skulle de ha snudd for lenge siden. Biti i det sure eple og annonsert xboxen når før det tok helt av.. Det er nok mange som har snudd ryggen til microsoft nå pga tankegangen de har hatt, og mest sannsynlig innfører på ett senere tidspunkt.

Hvordan vet du om de i det hele tatt har eller hadde planer om å kreve en konstant internettforbindelse?

 

Så vidt jeg vet har ikke Microsoft sagt noe som helst om den neste xboxen, så alt vi har hørt til nå er ikke noe annet enn rykter.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du om de i det hele tatt har eller hadde planer om å kreve en konstant internettforbindelse?

 

Så vidt jeg vet har ikke Microsoft sagt noe som helst om den neste xboxen, så alt vi har hørt til nå er ikke noe annet enn rykter.

 

Sant det, jeg vet det ikke. Men hvor mange ganger har ikke rykter stemt når det gjelder store selskap? Se PS4 og Iphone's.. Desverre trur jeg at de ryktene stemte.. I etterkant av release, så vil vel en eller annen Microsoft-ansatt, eller Orth uttale seg om at disse ryktene stemte, og at Microsoft snudde på flisa i siste omgang. Har skjedd før.. =/

Lenke til kommentar

Dem har sagt dette vil ligge i toppsiktet som Gears eller Halo, noe jeg tviler sterkt på. Kinect er mitt værste bomkjøp når det gjelder motion kontroller som ekstra tilbehør.

Uresponsivt, man må rydde hele stua/rommet, funker ikke når man har et stuebord, selvom man skal kun styre X360 menyene med hånda.

 

Neitakk til Ryse, hadde det vært et hack and slash uten Kinect 2.0 hadde jeg vært mer hypet :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...