Gå til innhold

Silverstone SST-ST35F


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stussa litt på dette:

 

12 Volt

0.34 A

4.08 W

2050 RPM

80.5 CFM

38 dB(A)

156 gram

Ved vanlig drift kjører viften på rundt 1100 - 1150 RPM. En "kvalifisert gjetning" tilsier da at støynivået da ligger på rundt de oppgitte 26 dB(A).

 

Det stå 38 db(a).mens teksten sier 26,er der jeg som har missforstått,eller ikke lest nøye nok?det står jo 1100-1150 rpm,men det er jo ikke 26db som er oppgitt.(selv om 38 db er på en høyere rpm)

Lenke til kommentar

Kult at dere tester stillegående ting. Men dere gir jo egentlig ikke noen indikasjon på hvor stillegående den er. Ja, ja, noe overdøver den, men det er ikke godt nok for en fanatiker som meg, for det som overdøver er allerede byttet ut. Tidligere var vifta på HK var det første som gikk, og nå kjøper jeg kun HK uten vifte på brikkesettet.

 

Det er en grei nok test. For de som ikke er veldig interessert i stillhet. Bare ikke så bråkete. Men for meg bomma dere. Å få vite at den er støysvak sier ingenting. Det er jo PSU'en min allerede...

 

Hvis dere kunne sammenliknet den med Fortron/Source's utgave, kunne vi hatt å vurdere ut ifra, bl.a. fordi F/S sin psu har blitt testet mange andre steder.

 

Just my 2 cents... :shrug:

Lenke til kommentar

Nå er jeg sikker ute og sykler, for jeg gikk allmen, og ikke elektro.. men pytt pytt.

 

Hva i alle dager er det for slags PSU ? Om det ikke klarer å levere mer enn 4ampere på 12v railen så er det jo komplett ubrukelig. Det er værre enn et gammelt NoName 150/200w som jeg har i kjelleren, og det leverer 8ampere på 12v railen.

Mitt Chieftec 360w leverer 17ampere, og selv det er i minste laget når man skal klokke litt.

 

Hva er det jeg ikke har fått med meg her?

Lenke til kommentar
Formann: Om du tar en nærmere titt her: http://www.overklokking.no/annet/silvertec...ifikasjoner.jpg

så ser du jo at PSU´n leverer 12v / 18A....

 

Btw; Hvordan endrer man en slik laaaang link til "her", i stedet? Har jo klart det før, men akkurat nå har det visst gått fullstendig i glemmeboka!  :oops:  

 

Anybody?

 

Ja vist. 18 ampere er ikke så altfor ille (så lenge det stemmer)

Men hvorfor kneler PSU når 12v blir belastet med 4ampere da? Det er jo skrekkelig dårlig. Det virker på meg som om de har testet verdens dårligeste PSU, men hvorfor kommer ikke dette frem i testen. Eventuelt en forklaring på hvorfor det er sånn. Jeg er ikke særlig sprek i elektronikk, men så vidt jeg har forstått så er 4 ampere 4 ampere. Kan ikke helt forstå forskjellen mellom et TEC som trekker 8ampere og to lyspærer som trekker 4 hver.

Lenke til kommentar

Vi tester de produktene vi får tilsendt, og lar det bli opp til de forskjellige webshoppene å avgjøre om de vil ta produktet inn eller ikke. Fra vår side vil vi fortelle webshoppene om produktene vi får inn, og gi dem vår vurdering. Derfra blir det opp til dem, ikke oss.

Lenke til kommentar
Herre gud, så uprofesjonelt, å teste produkter som vi ikke kan fp tak i engang! Trudde dere testet for oss forbrukere jeg, men da tokk jeg feil...

Den lille overklokkings sjappa deres ser vist ut til å bare lage tester for morro skyld...

 

Om det innlegget hadde vært litt mer konstruktivt, hadde jeg giddet å ta det alvorlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...