Gå til innhold

Blizzard kaster ut Diablo III-juksere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Auction house ble ødelagt på en måned. "Du vil kjøpe et ålreit våpen? Det blir 30.000.000".Er du ny spiller betyr det at du er nødt til å finne utstyr selv. Det er umulig å tjene opp slike summer på vanlig spilling.

 

Og det er umulig å finne godt utstyr på vanlig spilling.

 

De klarte å hogge av seg begge beina, og så kvele seg selv ved å sette plasteret på munnen, og brenne ned huset i samme slengen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

30 mill tar nå bare eit par dager å spare til. AH er trading, med dei rette søka kan ein finne gode items for slikk og ingenting og selja dei for det mangedobbelte.Eg tene 10 mill til dagen ved å bruke 10 minutt på tradinga.

 

Fint for deg, men jeg kjøpte ikke dette spillet for å drive med byttehandel, jeg ville jakte ned satan og alt annet i min vei..

 

Meen, jeg har Torchlight nå så går bra =)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke all klagingen rundt Diablo III. Det har selvsagt sine svakheter, men det har da til gjengjeld alle spill. Og hvis folk ønsker det var akkurat som Diablo II, hvorfor spiller man ikke bare det da? Er jo ikke noe poeng i å lage et nytt spill om man bare lager det samme hver gang.

 

Personlig synes jeg Diablo III er langt, langt bedre enn Diablo II. Miljøene er kulere, kampene bedre og jeg takker utviklerene enormt for å ha fjernet identifikasjonsscroller. Alt i alt er jeg veldig godt fornøyd med spillet, og har ikke opplevd nevneverdige problemer med AH.

 

Ah well, nå er jo jeg forholdsvis lite sutrete og eiesyk for å være en gamer da.

 

Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke all klagingen rundt Diablo III. Det har selvsagt sine svakheter, men det har da til gjengjeld alle spill. Og hvis folk ønsker det var akkurat som Diablo II, hvorfor spiller man ikke bare det da? Er jo ikke noe poeng i å lage et nytt spill om man bare lager det samme hver gang.

 

Personlig synes jeg Diablo III er langt, langt bedre enn Diablo II. Miljøene er kulere, kampene bedre og jeg takker utviklerene enormt for å ha fjernet identifikasjonsscroller. Alt i alt er jeg veldig godt fornøyd med spillet, og har ikke opplevd nevneverdige problemer med AH.

 

Ah well, nå er jo jeg forholdsvis lite sutrete og eiesyk for å være en gamer da.

 

Trenger man virkelig å bruke karakteristikker som "sutrete" (eller feks ukritisk) om folk som mener noe annet om konkrete spill?

 

Personlig synes jeg Diablo 3 burde beveget seg lengre unna diablo 2. Eller i det minste beveget seg vekk på andre punkter enn de gjorde.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger man virkelig å bruke karakteristikker som "sutrete" (eller feks ukritisk) om folk som mener noe annet om konkrete spill?

 

Personlig synes jeg Diablo 3 burde beveget seg lengre unna diablo 2. Eller i det minste beveget seg vekk på andre punkter enn de gjorde.

 

AtW

 

Tar i bruk uttrykk som "ukritisk" når det passer. Er dessverre sånn at folk er svært sutrete i denne industrien. En klage er når man sier at man er misfornøyd med et produkt. Man er sutrete når man klager Mass Effect 3 inn til NTC, og forventer at myndighetene kaster bort penger på det. Man er sutrete når man stemmer EA til USAs verste selskap. Og man er sutrete når man applauderer den slags holdninger.

 

Er jo et paradoks at man ønsker at spillindustrien skal bli tatt seriøst av andre medier, samtidig som man har brukere som holder på med de eksemplene som er nevnt ovenfor. Men dette er off-topic, så hvis du vil fortsette diskusjonen får du gjøre det på meldinger.

Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke all klagingen rundt Diablo III.

 

La meg bare prøve noe her.

 

Si du skal ha en pizza.

Det er mange måter å lage en på, og forskjellige steder lager dem på sin måte.

Uansett så er den stort sett bygget opp på samme måte sant?

Du har en bunn, fyll og ost (jajaja jeg vet, ikke vær vrang)

Så når du går for å spise en pizza har du en viss forventning til hvordan det skal være.

 

Her har de tatt bort bunnen og servert bare fyll. Godt fyll ja greit nok, men det er ikke lenger en pizza.

 

Vet ikke om det ga noe mening, men var verdt et forsøk hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slikt skjer når at ikke blizzard ikke undersøker gold seller bra nok det blizards egen feil at de ikke straffet gold sellers eller undersøkte om de hadde flere kontoer godt nokk. Hvordan kunne blizzard ignorere gold sellers er noe jeg ikke forstår uprofosoneltt håntert av blizzard. Er det slikt at de kjøper ny copy av diablo 2 for vær gang de har nye kontoer eller er den noe anet?

Lenke til kommentar

Auction house ble ødelagt på en måned. "Du vil kjøpe et ålreit våpen? Det blir 30.000.000".

 

Er du ny spiller betyr det at du er nødt til å finne utstyr selv. Det er umulig å tjene opp slike summer på vanlig spilling.

 

Så spill uten AH. Da jeg spilte brydde jeg meg ikke om den i det heletatt. Alltid kjekkere å fine items på egenhånd i slike spill som dette.

Lenke til kommentar

Så spill uten AH. Da jeg spilte brydde jeg meg ikke om den i det heletatt. Alltid kjekkere å fine items på egenhånd i slike spill som dette.

 

Problemet er at vanskelighetsgraden i spillet er helt bisarr når man finner våpen tifeldig, plutselig er spilelt dobbelt så enkelt når man finner ett nytt våpen, er jo ikke en meningsfylt kurve i det hele tatt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...