Gå til innhold

Blizzard kaster ut Diablo III-juksere (PC)


Anbefalte innlegg

Auction house ble ødelagt på en måned. "Du vil kjøpe et ålreit våpen? Det blir 30.000.000".Er du ny spiller betyr det at du er nødt til å finne utstyr selv. Det er umulig å tjene opp slike summer på vanlig spilling.
Og det er umulig å finne godt utstyr på vanlig spilling.De klarte å hogge av seg begge beina, og så kvele seg selv ved å sette plasteret på munnen, og brenne ned huset i samme slengen.

 

LOL.. det var da voldsomt da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D3 var riktignok i beta en stund og de slapp det for tidlig (noen vil jo si D3 fortsatt er i beta, dem om det). Det har tatt seg opp på mange måter, og Blizz jobber videre med saken. Vår gode venn Jay Wilson uttalte nylig at de har mye på gang som vil bli annonsert på nyåret.

 

D2 var og er veldig bra på sin måte og D3 har et stykke å gå, men mye kommer til å bli gjort med spillet etterhvert. Som WoW-spiller ser jeg jo at de bryr seg om detaljer, hundrevis av patcher er sluppet opp igjennom.

 

Som sagt er det en del ting som ikke helt stemmer med D3, men det hindrer meg ikke i å spille det. Selv om ikke det er helt der enda, vil spillet bare bli bedre og bedre. Da har jeg lyst til å ha vært med fra starten.

 

Jeg tror mange spillere sitter med følelsen man fikk ved å spille D2 for mange år siden og forventer det samme med D3. I mellomtiden har de blitt eldre og helt sikkert godt vandt - spillverdenen har jo utviklet seg voldsomt de siste 10-12 årene.

Lenke til kommentar
Forstår virkelig ikke all klagingen rundt Diablo III. Det har selvsagt sine svakheter, men det har da til gjengjeld alle spill. Og hvis folk ønsker det var akkurat som Diablo II, hvorfor spiller man ikke bare det da?
det kjører kun i 800x600 derfor spiller mann ikke diablo2 lengre...

 

Snakk for deg selv... Jeg har prøvd å spille Diablo 2 tre ganger (senest for et år siden) siden jeg syns at grafikken, lyden og ikke minst musikken er veldig bra i spillet. Men siden gameplayet er så kjedelig mister jeg fort interessen og begynner på andre spill i stedet.

 

Oppløsninga på 640 X 480 var litt lav når Diablo 2 kom ut, men 800 x 600 som det har hatt siden expansion packen er helt kurant etter min mening. Det er forresten flere 640 X 480 spill som er veldig flotte å se på den dag i dag. Heroes of Might and Magic II foreksempel. Jeg foretrekker den vakre grafikken i Heroes 2 og Diablo 1 langt framfor den grusomme World of Warcraft\Anime\Superhelt grafikken mange fantasy spill har idag. Men, kanskje du er en av de some liker sverd som er helt usannsynlig store og kropper med helt groteske proporsjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...