Gå til innhold

– Hackerne skal ikke vinne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dem ikke skulle ha bannet jukserne men forandre figuren til en latterlig figur som går rundt å ikke kan skremme en mus engang. Med en stor å klar tag over hode hvor det står LOSER eller noe i den stilen.

 

EDIT: Og hvor spill som en knyttet til Facebook osv legger ut melding om at X er en stor taper som jukser i spil :p

Endret av _LarZen_
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Skulle vært mulig å gi bøter til de som jukser. Er så synd at Hackerne skal ødelegge PC spilling helt.

 

Synes ikke problemet er så utbredt at de ødelegger noe akkurat. Ytterst sjeldent at jeg opplever hackere på f.eks Battlefield eller CSS, de blir uansett bannet veldig fort.

 

Den dagen man kan få bøter for noe man gjør gjennom nettet er den dagen jeg slutter å bruke nettet. Selv om jeg aldri "hacker" eller jukser i spill, så vil jeg ha muligheten.

Det er en frihet det også.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar
Selv om jeg aldri "hacker" eller jukser i spill, så vil jeg ha muligheten.Det er en frihet det også.

 

Det er noe av det latterligste jeg har hørt :p Aktiv sabotasje for andre mennesker er uakseptabelt uansett om handlingen blir foretatt på internett eller ikke. Erfaringer og oppnåelse på internett, selv om det ikke er håndfaste verdier er like mye en persons eiendel, som en verdslig gjenstand som mobiltelefon o.l. At en person ødelegger for en annen spiller utenfor reglene kan likså godt settes opp mot kriminelle handlinger som og hærverk. Selv om du aldri knuser stuevinduet til naboen din, har du likevel ikke lov til det. Det er ikke en frihet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
At en person ødelegger for en annen spiller utenfor reglene kan likså godt settes opp mot kriminelle handlinger som og hærverk.
Tror jeg må melde meg til politiet, fare for at jeg jukset i ludo og monopol som barn.

 

Trivialiser det så mye du vil. Det gjør lite forskjell om du jukser i ludo eller jukser på en universitetseksamen. Så lenge dine handlinger har konsekvenser for andre mennesker, har du INGEN rett til å påtvinge dem dine beslutninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
At en person ødelegger for en annen spiller utenfor reglene kan likså godt settes opp mot kriminelle handlinger som og hærverk.
Tror jeg må melde meg til politiet, fare for at jeg jukset i ludo og monopol som barn.
Trivialiser det så mye du vil. Det gjør lite forskjell om du jukser i ludo eller jukser på en universitetseksamen. Så lenge dine handlinger har konsekvenser for andre mennesker, har du INGEN rett til å påtvinge dem dine beslutninger.

 

Juks sier jævlig mye om en person. Er man villig til å jukse i ludo, er man gjerne villig til å jukse andre steder. Mener det er et personlighetstrekk som sjelden kan isoleres til en enkelt handling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke problemet er så utbredt at de ødelegger noe akkurat. Ytterst sjeldent at jeg opplever hackere på f.eks Battlefield eller CSS, de blir uansett bannet veldig fort.

 

Den dagen man kan få bøter for noe man gjør gjennom nettet er den dagen jeg slutter å bruke nettet. Selv om jeg aldri "hacker" eller jukser i spill, så vil jeg ha muligheten.

Det er en frihet det også.

Er faktisk enkelte ting på nettet du kan få bøter og til og med fengselsstraff av så bye bye :p

Synes faktisk at bøter hadde vært en god ide for Hacking. Jeg har kjøpt og betalt for en vare som blir ødelagt av folk som jukser. Så er bare rett at det skal få konsekvenser for Hackerne. Det at de får kontoen slettet hjelper nada på problemet da de bare kan ordne seg ny konto

Lenke til kommentar

Trivialiser det så mye du vil. Det gjør lite forskjell om du jukser i ludo eller jukser på en universitetseksamen. Så lenge dine handlinger har konsekvenser for andre mennesker, har du INGEN rett til å påtvinge dem dine beslutninger.

Herregud, det er mye forskjell på de to tingene du nevner.

Ludo har ikke reelle konsekvenser for noen. Online spill har litt mer konsekvenser for andre, men ikke nok til at man burde få bøter. Man kan ikke gå slavisk etter prinsipper, det blir idiotisk.

 

Det kommer helt an på hva det gjelder.

 

Juks sier jævlig mye om en person. Er man villig til å jukse i ludo, er man gjerne villig til å jukse andre steder.

Jeg kommer til å jukse i ludo til den dagen jeg dør. Men ikke i sjakk, poker osv.

Ludo er et drittspill uansett.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Trivialiser det så mye du vil. Det gjør lite forskjell om du jukser i ludo eller jukser på en universitetseksamen. Så lenge dine handlinger har konsekvenser for andre mennesker, har du INGEN rett til å påtvinge dem dine beslutninger.

 

Teknisk sett er det en stor forskjell mellom overnevnte. Det første er lovlig, selv i et arrangert mesterskap ville det ikke ført til annet enn diskvalifisering. Det andre er ulovlig, og kan få store konsekvenser.

Lenke til kommentar
Trivialiser det så mye du vil. Det gjør lite forskjell om du jukser i ludo eller jukser på en universitetseksamen. Så lenge dine handlinger har konsekvenser for andre mennesker, har du INGEN rett til å påtvinge dem dine beslutninger.
Teknisk sett er det en stor forskjell mellom overnevnte. Det første er lovlig, selv i et arrangert mesterskap ville det ikke ført til annet enn diskvalifisering. Det andre er ulovlig, og kan få store konsekvenser.

 

Ja, det er veldig stor forskjell mellom de to,men det er også en del av poenget. Juksing er ikke akseptert, uansett om det er lovlig eller ikke, som coyotemannen argumenterer for at folk skal ha friheten til å jukse og ødelegge for andre uten å få noen form for straff, enten det er et surt blikk, banning fra tjeneste eller verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle vært mulig å gi bøter til de som jukser. Er så synd at Hackerne skal ødelegge PC spilling helt.

Om du må betale for spillet får du i praksis en bot om kontoen blir sperret og du må kjøpe et nytt spill for å fortsette.

 

Dette er problemet med F2P, du har ingen andre sansjons mulitheter en å sperre kontoen så vedkommende må lage en ny.

Lenke til kommentar

Om du må betale for spillet får du i praksis en bot om kontoen blir sperret og du må kjøpe et nytt spill for å fortsette.

 

Dette er problemet med F2P, du har ingen andre sansjons mulitheter en å sperre kontoen så vedkommende må lage en ny.

Vet ikke hvordan det er med andre, men som et relativt voksent menneske med jobb og familie er det absolutt en straff om jeg mister fremgang i et spill jeg har lagt ned masse tid i. Jeg vurderer ikke så mye spill utifra hva de koster, men tiden de krever. Dette er en adskillig "større" kost for mange. Dette er ikke fordi jeg har så mye penger, men fordi jeg ikke har så mye tid til spilling.

 

På den annen side, om man kan lage en konto å jukse seg til samme nivå man var på...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
At en person ødelegger for en annen spiller utenfor reglene kan likså godt settes opp mot kriminelle handlinger som og hærverk.
Tror jeg må melde meg til politiet, fare for at jeg jukset i ludo og monopol som barn.
Trivialiser det så mye du vil. Det gjør lite forskjell om du jukser i ludo eller jukser på en universitetseksamen. Så lenge dine handlinger har konsekvenser for andre mennesker, har du INGEN rett til å påtvinge dem dine beslutninger.

 

110% enig.. få jukse svinet ut!!!!1 faen som jeg hater juksere.. ødeleger hele morroa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...