Gå til innhold

The Old Republic blir gratis om en uke (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne bruke denne anledninga til å minne dykk på at eg allereie i januar spådde at SWTOR ville vere F2P før 2013.Og ingen trudde på meg. :c

 

Ironien er at Star Wars Galaxies holdt seg som abonnent MMO helt til den ble stengt (med de siste månedene gratis)

 

Tippet faktisk at TOR ikke trengte å bli F2P grunnet mange Star Wars fans som er villige å betale bare fordi det er Star Wars. Ja ja, alle kan ta feil.

Lenke til kommentar

Ingenting jeg leser her som får meg lyst til å vende tilbake til dette spillet. Venter fortsatt i spenning på elder scrolls mmoet. Da får vi endelig vite om det er hero engine i seg selv som er elendig, eller om de bare prioriterte altfor mye på voiceovers og ikke gameplay i swtor.

 

Hero Engine ble scrappa for Elder Scrolls Online. De skal bruke en annen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig det skal testes igjen da :) Mister ikke de karakterene jeg hadde da jeg betalte for abonnement vel? Hadde en level 50 Trooper og 35 Sith Warrior. Visst jeg husker riktig var det rundt februar/mars jeg ga meg i dette spillet.

 

Edit: Litt kjipt at såpass er begrenset.. men uansett så er det storyen som skal sies å være det beste i spillet. Lurer på hvordan endgame er nå.

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Jeg prøvde det igjen for en stund siden, men gikk svært for lei. Aner ikke helt hvorfor, men etter spill som Tera, Guild Wars 2 og The Secret World ble kampene i Old Republic alt for tamme for min smak. Prøvde meg som Jedi Warrior, men selv om jeg gikk rundt med lyssverd og denget folk føltes det som om jeg gikk rundt med en liten trepinne og banket pappfigurer. Uten bra kamper ble det fort kjedelige saker.

Lenke til kommentar
Hero Engine ble scrappa for Elder Scrolls Online. De skal bruke en annen
Takk for info. Høres absolutt som den rette avgjørelsen, kanskje jeg skal følge litt mer med på prosjektet likevel.

 

Takk å lov !!! Grafikken i The Old Republic suger jo verre enn grafikken i WoW , og dette spillet skal liksom vare noen år ? Like kjedelig som veggene på et sykehus og uklare tekstures.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...