Gå til innhold

Skaff deg Media Center mens det er gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt MediaCenter siden det kom til XP sammen med MyMovies. Kan ikke si meg annet enn fornøyd. Har aldri prøvd XBMC, og kun Plex en MEGET kort tid. MyMovies og MediaCenter funket bedre enn Plex FOR MITT bruk! Jeg har TV-kort i PC'en og bruker den som PVR. Finnes det støtte for dette i Plex eller XBMC? Fant det ikke i Plex, men det finnes kanskje i XBMC?

Lenke til kommentar

Som sagt, ikke gratis og du nedgraderer om du allerede har W7

 

You, sir, make me sick -.-

 

Windows 8 er en solid oppgradering fra Windows 7, enste bakdelen som den høylytte delen av internett har er det nye UIet, noe som har blitt klaget over fra første endring de noen gang lagde i Windows. Omtrent alle kommer over det til slutt, men det er jo åpenbart at enkelte bare trenger litt lengre tid enn andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lurte på en ting. Er denne oppgraderingsversjonen en RETAIL eller OEM lisens ? Har fra før win7 ultimate retail og vil nødig ha en OEM lisens tilbake

 

Oppgradering er oppgradering, det er en egen oppgraderinglisens.

 

Så det er da mao fortsatt retail versjon av win som enn kan installere på nytt og på nytt om enn bytter maskiner opp gjennom ?

Lenke til kommentar

Hva kan man egentlig bruke en TV-tuner til i 2012? Jeg har Altibox, så om jeg skulle ta opp fra det ville jeg i så fall trengt et nettverkskort og spesialsoftware som knekker krypteringen.

 

Har du Canal Digital eller Riks-TV trenger man bare et programkort+CAM, samt en TV-tuner. Da er det bare å plugge antennekabelen rett i dette, uten en egen boks fra leverandøren...

 

Har du Altibox eller Get (usikker på Viasat), må man ha en egen boks fra leverandøren, og da forsvinner jo vitsen med TV-tuner.

Lenke til kommentar

Jeg har "Boxer", det vil si Sveriges svar på RiksTV, eller omvendt...

Har TV-tuner-kort i PC'en med CAM og kodekort. Funker som bare det, og jeg slipper en ekstra boks fra TV-leverandøren. Kjører alt av inspillinger osv gjennom MediaCenter. Strålende løsning, og MYE friere enn en boks med PVR funksjon, med tanke på at jeg kan se det som er tatt opp på både X-box og andre Windows PC'er i huset!

 

Men nå har i hvert fall kodene begynt å ramle inn i inn-boksen min her, så det er åpenbart at dette tilbudet faktisk funker! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...