Gå til innhold

Spel Diablo III gratis (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, vel jeg har sovet i hele dag for å gjøre meg klar til en all-nighter x)

Folkens, VI SNAKKES PÅ DEN ANDRE SIDEN!

Evil is back.

Hmm, åpner EU servere før US eller noe ? prøvde å lete litt på det her om dagen og alt jeg fant av klokkeslett var 00:01 PDT.

 

EDIT: nm, hadde visst allerede åpna =o

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Haha, vel jeg har sovet i hele dag for å gjøre meg klar til en all-nighter x)

Folkens, VI SNAKKES PÅ DEN ANDRE SIDEN!

Evil is back.

Hmm, åpner EU servere før US eller noe ? prøvde å lete litt på det her om dagen og alt jeg fant av klokkeslett var 00:01 PDT.

 

EDIT: nm, hadde visst allerede åpna =o

 

Spillet er IKKE åpent (bare installasjonen), men åpnes ved midnatt norsk tid. Du er feilinformert.

Lenke til kommentar

Spillet er IKKE åpent (bare installasjonen), men åpnes ved midnatt norsk tid. Du er feilinformert.

Jau, var visst bare installasjonen.. men men, har du noen offisiell kilde for EU åpningstid ? Står jo PDT i breaking news når jeg kjører spillet og.

Lenke til kommentar

Det har blitt sagt over alt og mange ganger før - spillserverene åpner midnatt. 15. mai 00:01. Men, det er millioner av gamere som skal spille, så det blir nok vanskelig å få det stabilt. Det blir nok som det bruker å være på release av en stor tittel. :)

Lenke til kommentar
Spillet er IKKE åpent (bare installasjonen), men åpnes ved midnatt norsk tid. Du er feilinformert.
Jau, var visst bare installasjonen.. men men, har du noen offisiell kilde for EU åpningstid ? Står jo PDT i breaking news når jeg kjører spillet og.

 

Er du sikker på at du har installert den europeiske klienten og ikke den amerikanske? Tidspunktet skal være oppgitt i CEST også i spillet.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at du har installert den europeiske klienten og ikke den amerikanske? Tidspunktet skal være oppgitt i CEST også i spillet.

Ser ut som det er problemet gitt, la ikke merke til at det var mulig å velge forskjellige klienter. Ser ikke ut som om det vil være noe problem da, kan bare velge riktig portal in-game =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...