Gå til innhold

– Det ville vært gøy å finansiere Dungeon Keeper 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle EA gjenoppliva Dungeon Keeper hadde de sikkert gjort FPS ut av det også... Jamfør Snydicate. De gutta tenker bare $$ (Se for eksempel hva de gjorde med ME3 når de fjerna ethvert tilsnitt av cyberpunk, la inn sentimentale cutscenes med små barn og mollstemt pianomusikk, fikk Femshep til å se ut som en Barbie-dokke ++)

 

De gutta tenker bare butikk. Om ikke de vet hvordan de skal tjene penger på DK-lisensen sin, skal hvertfall ingen andre få sjansen til det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle EA gjenoppliva Dungeon Keeper hadde de sikkert gjort FPS ut av det også... Jamfør Snydicate. De gutta tenker bare $$ (Se for eksempel hva de gjorde med ME3 når de fjerna ethvert tilsnitt av cyberpunk, la inn sentimentale cutscenes med små barn og mollstemt pianomusikk, fikk Femshep til å se ut som en Barbie-dokke ++)

Mass Effect har vel aldri vært cyberpunk, og synes ikke treeren markerer noen særlig endring i stilen. Temaet i spillene har jo vært forskjellig vær gang, som det burdevære. At Femshep ser ut som en barbiedokke ser jeg ikke helt problemet med, i og med at spilleren lager figuren sin selv. Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Skulle EA gjenoppliva Dungeon Keeper hadde de sikkert gjort FPS ut av det også... Jamfør Snydicate. De gutta tenker bare $$ (Se for eksempel hva de gjorde med ME3 når de fjerna ethvert tilsnitt av cyberpunk, la inn sentimentale cutscenes med små barn og mollstemt pianomusikk, fikk Femshep til å se ut som en Barbie-dokke ++)

 

De gutta tenker bare butikk. Om ikke de vet hvordan de skal tjene penger på DK-lisensen sin, skal hvertfall ingen andre få sjansen til det!

 

Sier meg enig med Buddy Dacote, Mass Effect cyberpunk? Siden når? Har da alltid vært superfancy dark energy manipulering på høyt plan for å gjøre nærmest alt. Faktisk ble det nærmere cyberpunk etter 1'eren da de forskjellige våpen oppgraderingene ble tatt vekk og ammunisjon ble introdusert.

 

Femshep så da ut som hun gjorde før hos meg. Importerte save fil og alt, er mer skuffet over jersey shore karakterene.

Lenke til kommentar

Mmm, det hele er vel egentlig at det hadde vert kjipt hvis det hadde vert noe indie producer som hadde laget spillet. Vil egentlig helst se Peter Molyneux lage 3ern. Dessuten misliker jeg Notch..han har blitt en stor stjerne blandt spill elskere noe jeg ikke syns han fortjener. Selfølgelig er det jo awesome at han har blitt lagt merke til..hvem spill produsenter er det som ikke vil bli sett og få bra anmeldelser?

 

Jeg liker Minecraft..eller likte..men jeg syns det er bare et uferdig spill som ikke fortjener så mye prising som det har fått. Selfølgelig er det jo måten det er laga på gjennom flash eller noe som er awesome at de har fått til. Spillet er jo avhengings skapende. Men..det er uferdig og når man skal betale penger så skal et spill være ferdig.

 

Men man må jo huske på at det er da min menig. Så ikke rage.

 

(Sorry hvis det er mange feil i det jeg skreiv er ganske dårlig i å skrive norsk hvis jeg ikke tar meg go tid.)

 

PS!: Jeg så egentlig at det hørtes ut som at jeg hata Notch på den forige posten. Jeg bare er ikke en fan.

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Så det vil si at EA må få ut fingeren så det blir gjort noe med Dungeon Keeper 3! :cry:

 

Ea er bare utgiver av spillet når det kom, men det blir nok enten mucky feet eller lionhead (lionhead studio kunne faktisk gjort det ser eg for meg) siden desgineren har hoppet over til dem

 

men må seie den overskriften var slem....hoppet bokstavlig talt i live som om noen hadde strøm i håpet at noen skulle lage DK3 og så leser :p

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle EA gjenoppliva Dungeon Keeper hadde de sikkert gjort FPS ut av det også... Jamfør Snydicate. De gutta tenker bare $$ (Se for eksempel hva de gjorde med ME3 når de fjerna ethvert tilsnitt av cyberpunk, la inn sentimentale cutscenes med små barn og mollstemt pianomusikk, fikk Femshep til å se ut som en Barbie-dokke ++)De gutta tenker bare butikk. Om ikke de vet hvordan de skal tjene penger på DK-lisensen sin, skal hvertfall ingen andre få sjansen til det!

 

ja det er nok dessverre sånn, hadde de vist at de kunne solgt millioner av dk på ei uke, så hadde dem kasta seg over et dk3 prosjektet. ligger mye bra i ea kjelleren som samler støv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så forbanna glad at Notch ikke kan få tak i lisensen med de skittende henda hans..noen gang.

 

Lukter troll her.

 

Virker ikke som et troll :) Han ga en litt mer utdypende forklaring etterpå. Ikke enig med ham, men helt ok å ha en annen mening ^^

 

Hadde Notch finansiert Dungeon Keeper 3, tror jeg ikke han ville laget spillet selv eller lagt seg for mye oppi hvordan det lages så lenge grunnprinsippene fra de tidligere spillene kommer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...