Gå til innhold

– Vi ble ikke særlig påvirket av Dragon Age II (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bla bla bla for min del DA2 - ME2 står for alt annen en forbedringer med sitt snevre a til b - cutscene grensesnitt som man videre er fordummet ned såpass mye at man kan spille i blinde uten å noen gang stå i fare for gjøre noe "galt".

 

Har nå lært meg å vente på utvaglte anmeldere`s mening før jeg hiver meg på kjøp, brent meg for mange ganger på hype nå.

Endret av simalarion
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forhåndskjøpt for lenge siden. Jeg gleder meg evig.

 

Haters gonna hate.

 

Spar mange for det overbrutke Quote der da, om alle skulle være like u-kritiske som du tilsynelatende høres ut til å være haddet du trolig ikke hatt noe å glede deg til (da haddet jo spill blitt laget på enklest mulig måte generelt). Om du klarer å lese teksten så ser du at de er veldig ivrige på å poengtere at de hører på fansen, det er Ikke de som kun skryter uten et kritiskt blikk de sikter til da... men som nevnt er skeptisk til hvor mye de egentlig har hørt på Gamere, farlig å bevege seg for mye bort fra "hollywood" opprskriften de har funnet på spill nå ang salgstall.

Endret av simalarion
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Forhåndskjøpt for lenge siden. Jeg gleder meg evig. Haters gonna hate.
Spar mange for det overbrutke Quote der da, om alle skulle være like u-kritiske som du tilsynelatende høres ut til å være haddet du trolig ikke hatt noe å glede deg til (da haddet jo spill blitt laget på enklest mulig måte generelt). Om du klarer å lese teksten så ser du at de er veldig ivrige på å poengtere at de hører på fansen, det er Ikke de som kun skryter uten et kritiskt blikk de sikter til da... men som nevnt er skeptisk til hvor mye de egentlig har hørt på Gamere, farlig å bevege seg for mye bort fra "hollywood" opprskriften de har funnet på spill nå ang salgstall.

 

Spar mange for din kyniske tolkning av det sitatet da? Skjønner ikke hvorfor andre skal legge seg opp i hva folk skal få syntes om ting. Virker som det er en stor konkurranse om å alltid ha rett på internett. Selvfølgelig er det mange ting som kunne vært implementert for å gjøre spill bedre, og kanskje gitt hardcore gamers det de ville ha. Men det dreier seg om penger ,vil alltid gjøre det. Aksepter det, voks opp, lev i vår verden. Nyt de tinga du har, å får.

 

Tror Mass Effect 3 blir et kjempe spill uten tvil, som gir mange gode timer foran tven for mange millioner mennesker. Og gjett hva: Haters gonna hate!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Forhåndskjøpt for lenge siden. Jeg gleder meg evig. Haters gonna hate.
Spar mange for det overbrutke Quote der da, om alle skulle være like u-kritiske som du tilsynelatende høres ut til å være haddet du trolig ikke hatt noe å glede deg til (da haddet jo spill blitt laget på enklest mulig måte generelt). Om du klarer å lese teksten så ser du at de er veldig ivrige på å poengtere at de hører på fansen, det er Ikke de som kun skryter uten et kritiskt blikk de sikter til da... men som nevnt er skeptisk til hvor mye de egentlig har hørt på Gamere, farlig å bevege seg for mye bort fra "hollywood" opprskriften de har funnet på spill nå ang salgstall.

 

Spar mange for din kyniske tolkning av det sitatet da? Skjønner ikke hvorfor andre skal legge seg opp i hva folk skal få syntes om ting. Virker som det er en stor konkurranse om å alltid ha rett på internett. Selvfølgelig er det mange ting som kunne vært implementert for å gjøre spill bedre, og kanskje gitt hardcore gamers det de ville ha. Men det dreier seg om penger ,vil alltid gjøre det. Aksepter det, voks opp, lev i vår verden. Nyt de tinga du har, å får.

 

Tror Mass Effect 3 blir et kjempe spill uten tvil, som gir mange gode timer foran tven for mange millioner mennesker. Og gjett hva: Haters gonna hate!

 

 

Du poengterer poenget mitt på en perfekt måte ;)

Edit: for å poengtere (tor ikke du tok den)

"Nyt de tinga du har og får" - Du mener man skal gjøre det uten å stile kritiske spørsmål, samt om man stiller kritiske spørsmål kan man ikke nyte noe?... Det er hovedpoenget mitt, selvagt gjør vi det samtidig som de kritiske gjør ting bedre (som du som nevnt også kan se ut av denne artikelen - vi har hørt på vår fanbase-)....

 

fra kritisk livsnyter :yes:

Endret av simalarion
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Markedet er stort nok til å ha alle slags spill. Om de blir mer som film, så betyr det at folk er villige til å betale for dem. Markedet er selvregulerende på den måten der så det er ikke relevant hva "haters" og "fanboys" mener på internett.

Selvagt, men det var ikke akkurat poenget mitt. Det er videre stor forskjell på konstruktiv kritikke (Som ingen av dere nevner) mot det som jeg mener her haters. Med Haters mener jeg personer som oppsøker forum KUN for å komme med u-konstruktiv samt destruktiv kritikk.

 

La oss håpe man kan være enig om den forskjellen.

 

Et av mine poenger i min første post i denne tråden var:

 

"Har nå lært meg å vente på utvaglte anmeldere`s mening før jeg hiver meg på kjøp, brent meg for mange ganger på hype nå."

 

Det mener jeg (med all hypen som er i dag)er et veldig lurt forslag. Finn den anmelder du stoler mest på, samt hør hva denne anmelder har å si om spillet før man kjøper det.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Finn den anmelder du stoler mest på, samt hør hva denne anmelder har å si om spillet før man kjøper det.

 

Personlig så blir det Yahtzee fra Zero Punctuation, siden han slakter så si alle spill. Nyttig kontrast til ellers altfor positive anmeldere.

 

Det jeg lurer mest på, er hvorvidt EA kommer til å knytte ME3 til Origin, siden dette er deres store tittel etter BF3. Om det er samme tull som BF3, så kommer jeg til å velge det overlegne produktet som release grupper tilbyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Hva med en spoiler-alert i overskriften?

 

Nå fikk jeg servert noe av handlingen som jeg godt kunne vært foruten frem til jeg selv skulle spille. Ærlig talt, rimelig n00b gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette, men er stygt redd for å bli skuffet. Dragon Age 2 var alt annet enn imponerende, så jeg håper virkelig de holder seg langt unna alle feilene de gjorde der, men så langt lover det ikke godt fra hva jeg har sett. ME3 later til å bli altfor "strømlinjeformet", som nevnt tidligere.

 

Men det er jo den utveien mange utviklere velger nå. Det de later til å tjene mest på i dag er ungdom med økende ADHD, null tålmodighet og fraværende fantasi... dessverre.

Lenke til kommentar

Hva med en spoiler-alert i overskriften?

 

Nå fikk jeg servert noe av handlingen som jeg godt kunne vært foruten frem til jeg selv skulle spille. Ærlig talt, rimelig n00b gjort.

 

 

Rimelig "n00b" gjort av deg å tydeligvis bo under en stein også. Ikke skyld på Gamer.no når alle vet at ME3 vil foregå delvis på jorden. Selv de første CG-trailerne viste dette, og Bioware har knapt snakket om annet siden det. Skyld på Bioware i stedet.

Lenke til kommentar

Forhåndskjøpt for lenge siden. Jeg gleder meg evig.

 

Haters gonna hate.

 

Spar mange for det overbrutke Quote der da, om alle skulle være like u-kritiske som du tilsynelatende høres ut til å være haddet du trolig ikke hatt noe å glede deg til (da haddet jo spill blitt laget på enklest mulig måte generelt). Om du klarer å lese teksten så ser du at de er veldig ivrige på å poengtere at de hører på fansen, det er Ikke de som kun skryter uten et kritiskt blikk de sikter til da... men som nevnt er skeptisk til hvor mye de egentlig har hørt på Gamere, farlig å bevege seg for mye bort fra "hollywood" opprskriften de har funnet på spill nå ang salgstall.

Åh gamle forum hvor all negativiteten er,

 

Det er alltid sån at de som liker spillet spiller det, og de som ikke liker det, bruker mesteparten av tiden og klage om det, om og om igjen, Slutt og spam siden med crap,

 

Du fikk poenget ditt første gangen, Du trur du vet så mye om kritikk, men du går løs på en person som skrev (Haters gonna hate) hvordan vet du hva han siktet til , for alt vi vet snakker han om 14 år gamle spillere som rager over youtube. Lær deg og holde dine meninger for deg selv!

Lenke til kommentar

Forhåndskjøpt for lenge siden. Jeg gleder meg evig.

 

Haters gonna hate.

 

Spar mange for det overbrutke Quote der da, om alle skulle være like u-kritiske som du tilsynelatende høres ut til å være haddet du trolig ikke hatt noe å glede deg til (da haddet jo spill blitt laget på enklest mulig måte generelt). Om du klarer å lese teksten så ser du at de er veldig ivrige på å poengtere at de hører på fansen, det er Ikke de som kun skryter uten et kritiskt blikk de sikter til da... men som nevnt er skeptisk til hvor mye de egentlig har hørt på Gamere, farlig å bevege seg for mye bort fra "hollywood" opprskriften de har funnet på spill nå ang salgstall.

Åh gamle forum hvor all negativiteten er,

 

Det er alltid sån at de som liker spillet spiller det, og de som ikke liker det, bruker mesteparten av tiden og klage om det, om og om igjen, Slutt og spam siden med crap,

 

Du fikk poenget ditt første gangen, Du trur du vet så mye om kritikk, men du går løs på en person som skrev (Haters gonna hate) hvordan vet du hva han siktet til , for alt vi vet snakker han om 14 år gamle spillere som rager over youtube. Lær deg og holde dine meninger for deg selv!

 

Nå kaster du sten i eget glasshus, for her er du du som skaper negativetet samt prøver å skape en krangel ut av noen som jeg allerdet har forklart min mening på, men du Quoter bare første post prøver å blåse opp en krangel samt kaller meg negativ. Snakk om å skyte seg selv i benet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...