Gå til innhold

Bayonetta-studio tolker Metal Gear (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

var noen feil i teksten der, spillet skal hete metal gear rising, og skal ikke være noen del av solid universet! opprinelig så var metal gear solid: rising vraka, men platinum games ville prøve seg og har fått sjansen. desverre betyr det at jeg må vente enda lenger på et nytt mgs spill :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det kunne ha vært morsomt, men for min del er det to ting som ødelegger stort:

 

1. Hater han der idioten i hovedrollen, og når jeg ikke takler ham blir det vanskelig å sette seg inn i spillet. Denne gangen ser han verre ut enn noensinne, og ikke på en bra måte. En bra hovedperson er svært viktig for et spill. Prøv å spill for eksempel Star Wars: Old Republic i femti timer som Jar Jar, så skjønner dere hva jeg vil frem til.

 

2. Den idiotiske undertittelen ødelegger alt for mye. De kan ikke bare slå sammen to ord (Revenge og Vengeance) på den måten og håpe jeg klarer å ta dem seriøst.

 

Legg sammen de to, og vi har en hovedperson jeg ikke takler i et spill med en av de verste undertitlene noensinne. Førsteinntrykk er noe av det viktigste med det meste, og jeg fikk ikke akkurat et bra førsteinntrykk av dette. Blir ikke kjøp for min del. Kan under sterk tvil laste ned demoen på PSN, men det skal -veldig- mye til for å overbevise meg.

Lenke til kommentar

Hva i helvete har skjedd i kontorene på Kojima? Har noen sett at Hideo hadde smelt noen på tjukka og krevd penger for å holde kjeft? Eller bare levere hele spillet til Platinum Games?

 

Spillet ser helt, ødelagt ut... Må nok sette meg ned i kveld å spille gjennom alle de tidligere spillene å grine over hvor dårlig dette ser ut. Hvorfor kunne de ikke bare hatt samme stilen som i den gamlere trailerern? Og at spillet var mellom Sons of Liberty og Guns of The Patriots, istedet for etter 4'ern?

 

Men, jeg skal ikke bestemme meg for å ikke kjøpe det før jeg har sett mer. Forhåpentligvis så er det kanskje ikke så dårlig?

Lenke til kommentar

Men for og vere seriøs så kommer sikkert dette at Hideo Kojima ville bringe fram noen løse tråder og vise hvordan de overgudelige i Metal Gear som bossene styres,

 

Hideo Kojima er fan av amerikanske action filmer, og det er dette han prøver og få inn i spillene sine.

 

Når han ga ut Metal Gear 2 så fikk du kun styre Raiden for at man skulle få se hvor god Snake var, uten og styre han selv

Det stod helt til slutt på creditten av Metal Gear dvd`n (And thanks to Raiden for making Snake look good)

 

Så nå legger han sikkert inn dette for og vise den crazy siden av metal gear,

 

Men jeg likte ikke kvaliteten på personene på starten og jeg LIKTE ikke at folk ble slashet opp i 1000 biter i stedet for og lage et grumset realistisk sverd sår..

Og stemmene .......... ikke akkurat noe serlig bra

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Da de viste frem Rising første gang var det muligheten til å kunne dele alt i småbiter som et lite barn med lyssabel (norsk ftw) som virket spennende. Endelig et spill som utfordrer den vanlige "hit enemies XX times for XXX damage until they die with a preset animation". Hvis fiender ble delt i to og døde med ett tastetrykk ville det gjort at spillet måtte være radikalt annerledes enn mer eller mindre alle spill på markedet.

 

Nå derimot... nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...