Gå til innhold

Samsung lover å oppdatere toppmobilene sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy S ble lansert 4. Juni 2010 og dette var vel før hele den handset alliance-greia hvor OEMer forplikter seg til å oppdatere telefoner i 18 mnd (ikke 2 år).

 

Uansett er det tvilsomt at OEMer får ICS innen desember, da Galaxy Nexus har en eksklusivitetsperiode hvor ingen andre får ICS/4.0.

 

Så du skal nok se langt etter en offisiell oppdatering av originale galaxy s, men det kommer nok custom roms ala cyanogen som fikser biffen.

Lenke til kommentar

"...HTC var raskt ute og sa de ville oppdatere så mange mobiler som mulig"

 

Vel, har en Desire HD selv, og mtp at de fleste (alle?) htc ikke har frontkamera, går vel den ansiktgjenkjenning saken fløyten...

Tror det er standard på de nye telefonene nå. Damas Incredible S har ihvertfall.

 

Forøvrig så ser det ut til at min neste mobil blir Galaxy Nexus i og med at den ikke har Sense og lignende skall oppå. Synes Vanilla etter hvert ser såpass bra ut, at jeg vil ha ren Android. Et pluss er jo og at den er kjapp med oppdateringer og god støtte i utviklermiljøet.

Lenke til kommentar

God å høre at min S2 også får ICS, men redd Samsung kommer til å bruke vinter og votter på å tilpasse TouchWiz før de slipper en oppdatering. Stiller meg i køen til de som ønsker seg tlf. UTEN det jæ... skallet som produsentene på død og liv må prakke på oss. Misforstå meg rett - for veldig mange gjør TouchWiz dagen enklere, men vi som ønsker/takler litt større utfordringer kunne tenke oss muligheten til å skru det av i menyene og kjøre ren Android....

Endret av FoxMulder
Lenke til kommentar

God å høre at min S2 også får ICS, men redd Samsung kommer til å bruke vinter og votter på å tilpasse TouchWiz før de slipper en oppdatering. Stiller meg i køen til de som ønsker seg tlf. UTEN det jæ... skallet som produsentene på død og liv må prakke på oss. Misforstå meg rett - for veldig mange gjør TouchWiz dagen enklere, men vi som ønsker/takler litt større utfordringer kunne tenke oss muligheten til å skru det av i menyene og kjøre ren Android....

 

Nå har jeg aldri hatt en Android telefon, men går det ikke an å slå av TouchWiz?

Lenke til kommentar

Glimrende av både Samsung og LG. Det er godt at kundene får presset gjennom at oppdateringer er viktig. Så stilner kanskje også kritikken mot dårlig sikkerhet i gamle Androidversjoner.

 

Samsungs lover også at telefonene med deres eget Bada OS får en oppdatering. Dvs. lovnaden er nå utvidet med når oppdateringene kommer.

 

1) Samsung Wave (S8500) and Samsung Wave 2 (S8530) will receive the update with all the features of bada 2.0 in mid-November.

 

2) Samsung Wave 723: will update with all the features of bada 2.0 at the end of November.

http://samsungwavemobiles.info/final-dates-of-bada-2-0-updates/

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...