Gå til innhold

Anmeldelse: Batman: Arkham City (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres flott ut! Har bare spilt demoen av nr 1. Er det nødvendig å ha spilt den for å forstå arkham city?

 

Historien i det første spillet avsluttes ihvertfall i det første spillet, så for historien sin del kan det ikke være nødvendig å måtte spille det første spillet. Det ville også vært veldig unormalt for en spillserie om ikke spill nr. 2 introduserer deg gradvis til mekanismene i serien. Så jeg er 99,99% sikker på at svaret på spørsmålet ditt er "nei". :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit nok at man ikke behøver å ha spilt forgjengeren, men er det noen grunn til å ikke gjøre det? Arkham Asylum er et av denne generasjonens absolutte toppspill, det er billig og det er unnagjort på et par kvelder. Det gir ingen mening å ikke gi det en sjans, hvis man synes Arkham City ser interessant ut.

 

For min del blir det garantert kjøp, men er fullbooket for lengst på spillfronten hvertfall frem til jul så har ikke hastverk.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Blir nok ikke kjøpt før det kommer på tilbud/billigere. Kjøpte det første (PS3), men gikk lei ganske fort. Syns bare ikke det var bra som folk skal ha det til. :)

 

Kanskje litt enig, veldig solid spill, men vet ikke helt om eneren var på så ypperste nivå som folk skulle ha det til, men blir nok Arkham City på meg også. Leste litt om bossfights i anmeldelsen, er det bare jeg som begynner å bli litt lei av det? Synes boosfights nesten alltid er ensformig, og til tider ganske irriterende.

 

AtW

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg alltid blir skeptisk til 10'ere. Skal ekstremt mye til for at et spill skal fortjene denne karakteren. Gamer har kasta ut litt for mange av dem de siste årene, ofte hvor spillene mildt sagt har vært middels også. Tror kanskje jeg har spilt et 10'er-spill de 25 årene hvor jeg har spilt spill, og det er kanskje for snilt det også.

 

Du verden for et spillår 2011 skal bli. Jeg har allerede en bunke med strålende utgivelser jeg er fryktelig fristet til å spille igjen, og Batman: Arkham City er nok helt på toppen av dem alle.

 

Blir enda mer skeptisk etter å ha lest denne, siden 2011 ærlig talt må være et av de svakeste spillårene noensinne. :p

 

Når det er sagt, så bør man vel kanskje prøve dette for å se hva all ståheien dreier seg om. Man blir jo i verste fall bare skuffet, og en lærdom rikere.(igjen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg alltid blir skeptisk til 10'ere. Skal ekstremt mye til for at et spill skal fortjene denne karakteren. Gamer har kasta ut litt for mange av dem de siste årene, ofte hvor spillene mildt sagt har vært middels også. Tror kanskje jeg har spilt et 10'er-spill de 25 årene hvor jeg har spilt spill, og det er kanskje for snilt det også.

 

 

Hvilket spill var/er det?

Endret av The Silencer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...