Gå til innhold

Anmeldelse: Batman: Arkham City (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gledet meg til dette spillet skikkelig lenge nå! Gikk hjem i dag og forventet å finne det i posten, men der var det ingenting! sjekket e-posten og CDON hadde sendt spillet først i dag!(?) Så får det sannsynligvis ikke før på mandag. Siden jeg skal til å starte opp med et ganske stort filmprosjekt på MK neste uke blir det ikke noe tid til gaming da!!! Noen andre som ikke har fått spillet sitt i dag? :/

 

Også litt barnslig off-topic krangel...

Jeg er ikke så kritisk mot denne tieren siden jeg ikke har spillt spillet,

 

Men Gamer er elendig og gi poeng, de gir de fleste spill (7), brae spill (9) eller(8)

 

Og (10) bare kaster de ut til helt randome spill,

 

Bf 3 og Skyrim Er brukt mere tid på det er helt klart (10) spill, men på grunn av bugs eller noe sånt som fikses uken etter relese då blir de og gi det (8) eller(9)

 

Hvor mange timer spiller man Batman , kan sikkert klares på en dag, mens skyrim og BF 3 vil spilles 1 år, Nå sammenlign scoren , Makes no sense,

 

F eks, Metal Gear 4 fikk (9) hos gamer ,

Batman fikk (10)

 

Makes no fucking sense !!

Ok. Du sier du ikke er kritisk mot tieren siden du ikke har prøvd spillet, gir mening. Det som ikke gir mening er hvordan du da kan være så bombesikker på at Skyrim og BF3 vil være "tierspill" og spilles i et år, mens Batman er gjort på en dag?

Når det er sagt er min spådom også at jeg bevilger VESENTLIG mye mindre tid på Batman AC enn Skyrim(<3) og Bf3. Men, tiden som blir brukt på et spill avgjør ikke scoren. Har brukt kanskje 10 timer på Amnesia, samme med Mirrors Edge, men de er likevel 2 av mine all-time-favorites.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så kritisk mot denne tieren siden jeg ikke har spillt spillet,

 

Men Gamer er elendig og gi poeng, de gir de fleste spill (7), brae spill (9) eller(8)

 

Og (10) bare kaster de ut til helt randome spill,

 

Bf 3 og Skyrim Er brukt mere tid på det er helt klart (10) spill, men på grunn av bugs eller noe sånt som fikses uken etter relese då blir de og gi det (8) eller(9)

 

Hvor mange timer spiller man Batman , kan sikkert klares på en dag, mens skyrim og BF 3 vil spilles 1 år, Nå sammenlign scoren , Makes no sense,

 

F eks, Metal Gear 4 fikk (9) hos gamer ,

Batman fikk (10)

 

Makes no fucking sense !!

 

Ja, jeg synes de burde begynne å bare se på metacritic, og gi spillet snittkarakteren derfra.

 

 

 

/ironi

Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle nevne at 3d i spillet faktisk er ganske kurant. Dybden & fargene gjoer det faktisk mye bedre enn aa spille det vanlig i motsetning til arkham asylum.

 

Ikke bra for oeynene mine, men klarer ikke legge det fra meg, saa heldigvis har jeg ikke store problemer med hodepine eller slike ting med 3d. :)

 

Jaja, tenkte bare jeg skulle nevne det siden det ikke er sagt noe om det i anmeldelsen.

 

Personlig gir jeg spillet... ja for sjangeren det er i saa kan jeg nok komme med en 10'r selv. God underholdning, bra karakterer, voice acting paa topp, en hel masse timer aa investere i det skal en bruke hjernen sin paa alle hemmeligheter.

Catwoman var en god forandring innimellom. Vanskelig aa komme med noe negativt, eneste "negativt" var et par av de AR training missions som jeg har brukt noen timer paa aa klare, med masse banning og sverting. lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jaja, ikke overraskende, så viste det seg at snakket om at PC-versjonen kom etterpå for å sikre god kvalitet var bare piss:

 

http://www.anandtech.com/show/5149/batman-arkham-city-new-villain-dx11-man-on-pcs

 

AtW

 

Før Nvidia har sluppet drivere spesialtilpasset spillet, venter jeg før jeg kommer med at PC-versjonen lider av konsollifiseringer og etc, må seff prøve spillet først også da.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jaja, ikke overraskende, så viste det seg at snakket om at PC-versjonen kom etterpå for å sikre god kvalitet var bare piss:

 

http://www.anandtech.com/show/5149/batman-arkham-city-new-villain-dx11-man-on-pcs

 

AtW

 

Før Nvidia har sluppet drivere spesialtilpasset spillet, venter jeg før jeg kommer med at PC-versjonen lider av konsollifiseringer og etc, må seff prøve spillet først også da.

 

Problemet er jo der hos AMD også i følge artikkelen. Nå er ikke mangelen på DX11 noen krise, men det er slurv, ditto med problemene med overskrevet save.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...