Gå til innhold

Prøv Crysis 2 neste uke (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen minner om at det gikk an å gjøre noe ut av fysiske objekter som biler i Crysis Wars, så det i seg selv gir jo en ny dimensjon.. "Sklitaklinga" (vet ikke om den også kan brukes til angrep) og denne greia hvor man hopper ned og slår i bakken er også nye ting. Forhåpentligvis har multiplayeren også ellers fått det lille ekstra som forgjengeren kanskje manglet..

 

Nanosuit modules regner jeg blir omtrent som "perks"? Lurer på hvor mange man kan ha på en gang..

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Det som gjorde multiplayer og map creation saga blott for min del var at man ikke kunne sammarbeide på andre vis enn mot andre spillere.

Laget et svinstort map en gang med idiotisk mye aliens, alien spawns og koreanere. Prøvde å lure oss til å spille coop på utallige måter men endte opp med å gi opp.

 

Single player delen var episk og jeg forventer samme opplevelsen i toeren. :)

Lenke til kommentar

Å si at dette er et splitter nytt spill er vel litt å ta, da dette bare er en oppfølger. Det blir som å si at hvert eneste cod spill er splitter nytt. Hva er da HELT nye spill?

 

Nå tror jeg du er litt ute på jordet....traktor.

 

Det tror ikke jeg du skal si helt enda før du prøver det. Er helt normalt å anta at etterfølgere er uoriginale og byr på lite nytenkning siden vi har fjordåret og flere år før det som bevis. Vi får bare se.. Jeg er skeptisk, men er bedre å være skeptisk å bli positivt overrasket enn positiv og skuffet. Men så har vi jo alt for mange uten standard som synes SP i black ops feks aka SP on rails er det beste som finnes.

Lenke til kommentar

Spillet er splitter nytt, da historien, visse aspekter av gameplay og omgivelsene aldri har vært sett i noe tidligere spill. Dette er ærlig talt unødvendig og ubegrunnet pedanteri.

 

Nå har jeg ikke fult så mye med på Crysis 2. Men hva er det som ikke har vært sett i noe tidligere spill? Eneste jeg vet er at det foregår i New York, der har jeg vært i ørten spill fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...